قطب گردی شاکردوست و ناسزاگویی پرسپولیسی ها به طارمی!

ناسزاگویی رفت و برگشت به طارمی!
حکایت فوتبال و دنیای سلبریتی‌هایش جالب است. یک روز محبوبی و روز دیگر منفور. مهدی طارمی، آقای گل فوتبال ایران و ستاره باشگاه پرسپولیس در این یکی دو سال بارها، محبوب و منفور شده است. همین سال قبل بود که با آقای گلی در قلب پرسپولیسی‌های دو آتشه جا باز کرد و خیلی زود بعد از پایان فصل با رفتن به ترکیه منفور هواداران شد. او حالا هم بعد از آن‌که روز گذشته اعلام کرد پیشنهاد قرارداد 2 ساله باشگاه پرسپولیس را رد کرده و قصد دارد بعد از جام جهانی لژیونر شود، خیلی سریع به منفورترین پرسپولیسی در میان هواداران بدل شد. هواداری در توئیتر نوشته بود: «همون بهتر که بری. بازیکن بی‌غیرت نمی‌خوایم نمی‌خوایم...».
 
سحر قریشی و تشدید شایعات!
هنرپیشه کشورمان این بار با بستن کامنت‌های اینستاگرامش بر شایعات ارتباطش با ستاره فوتبال، مهدی طارمی قوت بخشید. بعد از آن‌که دوباره روز لایک پست دوست سحر قریشی توسط طارمی حاشیه‌ساز شد، سحر قریشی کامنت‌های صفحه‌اش در اینستاگرام را بست تا از کامنت‌های داغ در امان باشد. در برخی کانال‌های تلگرامی با اشاره به این مطلب آمده: «سحر قریشی  و طارمی باز هم به شایعات دامن زدند.»
 


وقتی الناز شاکردوست قطب‌نشین می‌شود
الناز شاکردوست هنرپیشه سینما در روزهای سرد زمستانی به قطب شمال سری زده است. تصویر حضور شاکردوست در هتل یخی معروف در قطب شمال در فضای مجازی دست به دست چرخید. کاربری با انتشار این تصویر در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «هنرمندان ما و زندگی لاکچری آن‌ها!» او در ادامه یادآور شده بود: «به نظر می‌رسد در روزهایی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند برخی از هنرمندان ما به فکر لاکچری بازی خود هستند.»
 
دختری که در استادیوم منقلب نشد!
بعد از آنکه تصویر منتشر شده از دختر پرسپولیسی که برای دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی به استادیوم رفته بود، به سوژه داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد روز گذشته فیلمی از همان دختر  در فضای اینستاگرام منتشر شد که همراه دختر با او مصاحبه کرده بود و او از منقلب نشدنش بابت حضور در کنار مردان در استادیوم می‌گفت! صحبتی که گویا متلک به سحر قریشی هنرپیشه سینما و تلویزیون بود که قبلا گفته بود از حضور در استادیوم و در کنار مردان منقلب می‌شوم. کاربری در ذیل این پُست در اینستاگرام نوشته بود: «خب آبجی تو که سحر نیستی منقلب بشی!»
 
کنایه‌های حساب شده آقای مجری
رشیدپور  این روزها نه تنها در برنامه «حالا خورشید» بلکه در فضای مجازی هم با انتشار هدفمند برخی بخش‌های برنامه‌اش و صحبت‌های داغ، توجه‌ها را در فضای مجازی به خود معطوف می‌کند. رشیدپور در حالا خورشید خطاب به عارف، نماینده مجلس که به تازگی گفته بود صدای نگرانی مردم از گرانی را شنیدیم، گفت: «آقای عارف گروه‌های مختلف مردم بارها در مجلس تجمع کردند تا از مسیر قانونی مطالباتشان را به گوش مجلس برسانند، چندبار از خودروی خود پیاده شدید و حرفشان را شنیدید؟» کاربری در کانال تلگرامی‌اش این ویدئو را منتشر کرده بود و نوشته بود: «کنایه عارفانه به عارف»!
 
برندهایی که نام کالا شدند؛ از ریکا تا کیم!
تصویری جالب و البته نوستالژیک در فضای مجازی. تصویری که روز گذشته یکی از کاربران در فیس بوکش گذاشته بود و خیلی زود میان هواداران نوستالژی در فضای مجازی چرخید. این تصویر برندهایی را نشان می‌دهد که به سبب شهرت، نام کالا شدند. از ریکا و آلاسکا بگیرید تا نسکافه و کیم. کاربری در فضای مجازی نوشته بود: «یادش به خیر. من هنوزم می‌رم سوپرمارکت می‌گم «ریکا» دارین؟ طرفم همیشه بهم یک مارک دیگه مایع ظرفشویی می‌ده.»