رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان کنفرانس اتحادیه بین‌المجالس‌:

شرکت‌کنندگان در سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین‌المجالس سازمان همکاری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند‌.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار تاکید کردند‌: موضوعات مهمی در دستور این اجلاس است اما از بعضی موضوعات غفلت شده است‌. ایشان تصریح کردند‌: مساله یمن و بحرین از مسایل مهمی است که جراحت‌های عمیق و وخیمی است و باید حل شود‌. توصیه بنده به برادران‌مان در دنیای اسلام این است که باید در مسایل اساسی دنیای اسلام صریح باشیم تا بتوانیم جریان‌سازی کنیم و روی افکار عمومی اثر بگذاریم‌. حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای افزودند‌: نگذارید شما را نادیده بگیرند و با توطئه سکوت مسایل اصلی و مهم دنیای اسلام نادیده گرفته شود‌. نباید اجازه داد این امپراتوری خطرناک و سهمگین تبلیغات غرب که دست صهیونیست‌هاست این مسایل را نادیده بگیرد‌. فلسطین یک مساله مهم دنیای اسلام است که به‌طور کلی نادیده گرفته می‌شود‌. ایشان در ادامه خاطرنشان کردند‌: عقیده‌ام این است که این مجاهدت مقابل رژیم صهیونیستی به نتیجه خواهد رسید، کمااینکه امروز هم مقاومت پیشرفت کرده است‌.
رهبر معظم انقلاب یادآور شدند‌: شما ملاحظه کنید یک روز اینها شعار از نیل تا فرات می‌دادند، امروز دور خودشان دیوار می‌کشند که بتوانند خودشان را در آنجا حفظ کنند در سرزمین غصبی، صهیونیست‌ها‌. فلسطین یک مجموعه است، یک کشور و یک تاریخ است‌. فلسطین از نهر تا بحر است و قدس هم بلاشک پایتخت آن است‌.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند‌: این کار آمریکایی‌ها که امروز قدری با صراحت بیشتری نسبت به قدس این غلط زیادی را می‌کنند به جایی نخواهد رسید و قادر نیستند این کار را به انجام برسانند‌. دولت‌هایی که به آمریکا و صهیونیست‌ها کمک می‌کنند دارند خیانت می‌کنند مثل کاری که سعودی‌ها می‌‌کنند‌. این کار قطعا خیانت به امت اسلامی و دنیای اسلام است‌. ایشان تاکید کردند‌: مساله اتحاد اسلامی مساله مهمی است‌. ما آماده هستیم حتی با کسانی که در دنیای اسلام صریحا با ما دشمنی کردند هم برادرانه برخورد کنیم‌. دنیای اسلام با این جمعیت زیاد و این امکانات فراوان بلاشک می‌تواند با اتحادش، یک قدرت بزرگی در دنیا ایجاد کند و اثرگذار باشد‌. این ستیزه‌گری‌ها در دنیای اسلام هم باید متوقف شود و نگذاریم برای رژیم صهیونیستی حاشیه امن درست شود‌. رهبر معظم انقلاب ادامه دادند‌: دشمنان اسلام یکی از آرزوهایشان این است که در داخل دنیای اسلام اختلافات، جنگ و خونریزی وجود داشته باشد برای اینکه حاشیه امنی برای صهیونیست‌ها درست شود؛ مانع این بشویم‌.
سایر اخبار این روزنامه