مهاجری: تا مرز سکته می‌رویم



در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر  فوتبال تیم‌های استقلال و پدیده به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی صفر بر صفر تمام شد. رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده پس از پایان این دیدار اظهار داشت: «در این هفته سعی کردیم عرق مشهدی با ظرفیت بالای هواداران مشهدی را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم که در این بازی شرایط هواداران نسبت به بازی قبلی پرسپولیس و مشکی‌پوشان بهتر بود. از اینکه هواداران ما در این بازی تعدادشان تقریباً با تعداد هواداران استقلال برابر بود خوشحالیم و بر خود می‌بالیم.»
وی در ادامه گفت: «حالا اینکه ورزشگاه ۶۰ درصد استقلالی بوده و ۴۰ درصد پدیده‌ای مهم نیست. این مهم است که هواداران مشهدی آمدند و ما را تنها نگذاشتند و نشان دادند که ما تنها نیستیم.»
رضا مهاجری اظهار داشت: «امروز یک مقدار دوستان یا در شورای تأمین یا در سازمان لیگ باید در تقسیم جایگاه‌ها بهتر برنامه‌ریزی می‌کردند. 60 درصد را به استقلالی‌ها داده بودند و 40 درصد را به ما. در روزی که تماشاگرها آمده بودند و روزی که بچه‌های ما بیدار شده بودند و بعد از اتفاقات تلخ گذشته که آنها را فراموش کرده بودند، ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم. اگر یک مقدار داور با ما مهربان بود و هندی که در دقیقه یک گرفته بود، بازی بهتر می‌شد. ‌گلر ما امروز خوب بود.»


وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ «کیفیت چمن، موقعیت را از ما گرفت. به دلیل خراب بودن و فشاری که به زمین آمده بود، بازیکنان در ضربه آخر تمرکز نداشتند و موقعیت‌ها از دست ما رفت. لحظاتی استقلال سوار کار شد اما با تعویض‌ها برگشتیم. به جز صحنه پنالتی، داور دو تا پنالتی برای ما باید می‌گرفت. خدا را شکر که پنالتی استقلال گل نشد. باید ۴ گل می‌زدیم. امروز آمدیم که بگوییم هنوز تیم نیم فصل اول هستیم. هر کسی جای ما بود خرد می‌شد زیر بار مشکلات. از همه تشکر می‌کنم و امروز ثابت کردیم که می‌توانیم تیم شایسته‌ای باشیم.»
وی ادامه داد: «این زمین امروز پیروزی را از ما گرفت. استقلال نیمه دوم بازی خود را تغییر داد. ما فوتبالمان مرتبط با ارتباط خطوط است و این کار ما را سخت می‌کند. امروز می‌توانستیم پیروز شویم و امیدوارم در ادامه راه هر دو تیم موفق باشند.»
مهاجری در مورد بحث داوری گفت: «اجازه بدهید به بحث داوری ورود نکنم. هفته قبل نیز خیلی از داوری لطمه خوردیم. پنالتی که باید گرفته می‌شد و نشد ما هم نمی‌توانیم ورود کنیم. تیمی باید ورود کند که توان جنجال داشته باشد. ما به خودمان فشار می‌آوریم و تا مرز سکته هم می‌رویم.»
وی در مورد دروازه‌بان پدیده گفت: «سعید جلالی آرام آرام تبدیل به یک گلر خوب می‌شود. او خیلی کار دارد تا بتواند گلر خوب شود. ظرفیت این را دارد. حداقل خوشحالیم که مزد زحماتش را می‌گیرد. او باید خیلی کار می‌کند تا گلر خوبی شود.»
سرمربی پدیده افزود: «شما دیدید که در دقیقه 88 بازیکنان با هم درگیر شدند و براساس قانون نباید کسی وارد زمین می‌شد اما من به دلیل اینکه جو ملتهب شده بود وارد زمین شدم تا از درگیری و دامنه‌دار شدن این اتفاق جلوگیری کنم. امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی این موضوع را درست بررسی کند چرا که من خواستم جو ملتهب ورزشگاه را با جدا کردن بازیکنان آرام کنم.»
مهاجری در مورد حضور تماشاگران زیاد در ورزشگاه گفت: «فرقی نمی‌کند که چه تعداد از این تماشاگران برای تشویق استقلال آمده بودند و چه تعداد برای پدیده، باید این فرهنگ در مشهد جا بیفتد که هواداران مشهدی برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند. حضور تماشاگران حس خوبی به من و بازیکنانم داد و امیدوارم در بازی‌های بعد هم برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند.»
سرمربی پدیده در مورد دستیار خارجی گفت: «نزدیک به 45 روز است که در حال پیگیری حضور دستیار کروات در مشهد هستیم، ان‌شاءا... ایشان در تمرین ما حاضر خواهد شد.»
مهاجری در پایان در مورد شرایط پدیده گفت: «مدیران باشگاه خیلی به من کمک کردند و ما هم خیلی تلاش کردیم که شرایط را تغییر دهیم و خوشبختانه در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم همه راضی باشند.»