سفره انقلاب!

هومن جعفری- ما حضور پسر آقای موسوی‌لاری در شهرداری به عنوان مدیر هماهنگی شهرداری‌های مختلف را تبریک می‌گوییم. اصلا این پست‌ها را می‌سازند که آقازاده‌ها بیکار نباشند. در شهرداری تهران برای معاونت نهادینه‌سازی چالش‌ها هم یک جای خالی است که آن را هم پیشنهاد می‌کنیم بدهند به پسر آقای عارف! حیف نیست این ژن برتر فقط در بخش خصوصی خرج شود؟ از بقیه مقامات و مسوولان هم تقاضا داریم اسم پسرها و دخترهایشان را اعلام کنند از طریق همین ستون یک پستی چیزی برایشان بتراشیم. یک سفره‌ای برای مقامات و خانواده‌هایشان پهن است، چرا فقیر بیچاره‌ها و لایق‌ها و کاربلدها و استخوان‌خرد‌کرده‌ها بخورند؟ خب می‌دهیم همین آقازاده‌ها صاحب پست باشند که هم رزومه‌شان الکی‌الکی کلفت‌تر شود هم اینکه سهم‌شان از سفره انقلاب برسد.
بالاخره ما برای سال‌های بعد هم وزیر می‌خواهیم، نماینده مجلس می‌خواهیم، مدیر می‌خواهیم. درست است طرف در زندگی‌اش کارگر فلافل‌فروشی هم نبوده اما از همان ابتدای ورود به بازار کار هم رییس هیات مدیره شده، هم مدیر دولتی، هم در بخش خصوصی حقوق می‌گیرد هم در بخش دولتی! خوب است دیگر!
سوال: امکانش هست آقای نجفی بیان کنند روی چه معیاری به آقازاده آقای موسوی‌لاری سمت دادند؟ یعنی آدمی که از فامیل معروفی نباشد برای تصدی این پست نداشتیم؟ یعنی شهرداری که الان این همه ازدیاد نیرو دارد یک دانه نیروی مازاد نداشت که بتواند این پست را دست بگیرد؟