نام و تصویر قضات متخلف در رسانه‌ها منتشر خواهد شد

میزان: رئیس قوه قضائیه با تاکید بر نظارت مستمر بر مجموعه‌های قضایی در سراسر کشور به قضات متخلف هشدار داد که در آینده‌، طبق برنامه‌ای خاص نام و تصویر آنان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به هجمه‌های گسترده علیه دستگاه قضایی، این هجمه‌ها را نیز ناشی از اقتدار مجموعه نظام دانست و اظهار کرد: قوه قضائیه یک نهاد مستقل است که ریاست آن توسط مقام معظم رهبری نصب می‌شود و همواره در مقابل هجمه‌ها و نفوذ دشمن ایستاده است. آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه اگر قوه قضائیه مسیر اصلاح‌طلبی مورد انتظار برخی جریان‌ها را دنبال می‌کرد کاری به کار آن نداشتند و تمجید هم می‌کردند، افزود: ما باید در برابر دشمنی‌های نظام سلطه با جمهوری اسلامی و به ویژه دستگاه قضایی همواره هوشیار و آماده باشیم. گر چه متاسفانه عده‌ای در داخل کشور نیز با بیگانگان همنوایی می‌کنند و روزنامه‌های زنجیره‌ای یا برخی افراد که انسان از آن‌ها توقع ندارد با انتشار مطالب و ویدئو‌هایی برخی نسبت‌ها و دروغ‌های بزرگ و شایعات صد درصد کذب را علیه قوه قضائیه مطرح می‌سازند.
رئیس دستگاه قضایی بر لزوم ایستادگی در برابر این هجمه‌ها به حکم اسلام و عقل تاکید کرد و گفت: بسیاری از اشکالات که به دستگاه قضایی گرفته می‌شود یا عامدانه و مغرضانه است یا از سر جهل و ناآگاهی.