کره‌شمالی به سوریه سلاح فروخت

شنیدیم گزارش محرمانه ناظران مستقل سازمان ملل با اعلام اینکه کره‌شمالی با نقض تحریم‌های این سازمان موفق شده تا از صادرات اقلام ممنوعه در سال 2017،‌ مبلغ 200 میلیون دلار به‌دست بیاورد، پیونگ‌یانگ را به تامین سلاح برای سوریه و میانمار متهم کرد. به‌گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در این گزارش که به کمیته تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل ارجاع داده شد، آمده است: کره‌شمالی ذغال‌سنگ خود را به کشورهایی چون روسیه، چین، مالزی، کره‌جنوبی و ویتنام صادر کرده و اسناد جعلی درست کرده که در آنها آمده کشورهایی چون چین و روسیه صادرکننده اصلی هستند نه کره‌شمالی.

عدم نگرانی ترامپ بابت اعتراضات
باخبرشدیم سفیر آمریکا در انگلیس گفته است رئیس‌جمهوری ایالات متحده نگران اعتراضات گسترده انگلیسی‌ها حین حضورش در این کشور نیست. به‌گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلیس گفت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا زمانی که در نهایت اواخر سال‌جاری میلادی به انگلیس برود، بیشتر می‌تواند از عهده اختلاف‌نظرهایی برآید که
ممکن است در این روند با آنها روبه‌رو شود. وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری ما نگران اعتراضات نیست. در اینجا یا هر جای دیگر،‌ رئیس‌جمهور ‌ترامپ از تظاهرات نمی‌ترسد. او از اینکه می‌تواند با دیدگاه‌های مختلف روبه‌رو شود و ایده خودش را مطرح کند، بسیار خوشحال است. رئیس‌جمهوری آمریکا در رویارویی با اختلاف‌نظرها بسیار توانمند است.