«حقیقی» علیه سیاست زدگی و اشتباه تخم مرغی دو میترا!

بدون توقف با «بدون توقف»!
برنامه چالشی و داغ «بدون توقف» با حضور دکتر رحیم‌پور ازغذی در حالی به پایان رسید که بحث‌های داغ درباره «حجاب» در این برنامه مورد توجه قرار گرفت. یکی از حاضران در جلسات «بدون توقف» با انتشار نتایج نظرسنجی در توئیتر خود مدعی شد از میان بیش از 11 هزار نفر 82 درصد به این برنامه رای «عالی» داده‌اند. کاربری در این خصوص نوشت: «برنامه خوبی بود ولی کاش در جایی که بحث حجاب مطرح بود لااقل یک خانم هم حضور داشت تا اظهارنظر کند.» و کاربر دیگری نوشت: «مهم‌ترین نقطه ضعف این برنامه حضور افراد از یک طیف فکری بود.»
 
مانی حقیقی علیه سیاست زدگی
مانی حقیقی، که در جشنواره برلین حاضر است در نشست خبری فیلمش  وقتی با سوالات سیاسی خبر نگاران خارجی مواجه شد، در اظهاراتی متفاوت و شجاعانه گفت: «چرا فکر می‌کنید فیلم‌های ایرانی برای شما یک جور تور ایران گردی است که بیایید ببینید ما چقدر قربانی هستیم؟... خواهش می کنم فیلم من را فقط به عنوان یک اثر هنری ببینید...». کاربری با تحسین پاسخ شجاعانه حقیقی به سوالات سیاسی خبرنگاران آن نشست، نوشت: «مانی حقیقی نشون داد مرعوب جشنواره‌های خارجی نیست و خیلی مسلط و خوب حرف زد.» و کاربر دیگری نوشت: « نه وطن‌فروشی کرد و نه سیاه‌نمایی. حقیقت رو گفت.»
 


 
حجاب؛ سوغات بانوان فوتسالیست روسیه از ایران
تیم ملی فوتسال بانوان روسیه در ایران مقابل تیم ملی فوتسال کشورمان به میدان رفت که در نهایت یک پیروزی و یک شکست عایدشان شد. اما اتفاق جالب و مورد توجه کاربران در فضای مجازی این بود که روس‌ها در بازی دوم با حجاب اسلامی به میدان آمدند. کاربری در این خصوص نوشت: «این همه ادراک فرهنگی واقعا ستودنی است. باید به آن‌ها آفرین گفت.» و کاربری هم نوشت: «روس‌ها با این اقدامشان نشان دادند که ورزش با حجاب اسلامی هیچ محدودیتی نیست.»
 
گلایه‌های یک تولیدکننده در دورهمی
گلایه‌های یک کارخانه‌دار در دورهمی سوژه داغ کاربران در فضای مجازی شد. این کارخانه‌دار که برای پرسش و پاسخ‌های معمول مهران مدیری به روی سن آمده بود با گلایه از مدیری که چرا همیشه هنرمندان و ورزشکاران مهمان شما هستند، گفت: «خوب است یک کارخانه‌دار و تولیدکننده را بیاورید تا از مشکلاتشان برای مردم بگویند.» کاربری در این ‌باره نوشت: «تعطیلی واحدهای تولیدی در کشورمان درد بزرگی است که باید به آن پرداخته شود.» و کاربری هم با انتقاد از این فرد نوشت: «برخی از همین آقایان محترم اونقدر تولیدات کارخانه‌شان پایین است که همان بهتر تعطیل شوند.»
 
انتقال اجساد سانحه هوایی با «اسکی»!
ویدئویی که در فضای مجازی با عنوان «انتقال اجساد سانحه هوایی آسمان با اسکی» منتشر شده با  واکنش های زیادی روبه رو شد.کاربری در این خصوص نوشته است: «به نظرم این کار کوهنوردان و امدادگران فداکارانه است. واقعا دل و جرئت می‌خواد.» و کاربر دیگری نوشت: «واقعا تلخه. خانواده‌های درگذشتگان چی می‌کشن. اجساد رو توی کوله‌پشتی کردن!»
 
 
 
اشتباه تخم‌مرغی 2 «میترا»!
استوری جالب «میترا حجازی‌پور» شطرنج‌باز کشورمان در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. این استوری چت او با فردی را نشان می‌دهد که گویا او را با «میترا حجار» اشتباه گرفته است. حجار در برنامه دورهمی با ادعای این‌که گوشت‌ مرغ آکنده از آنتی‌بیوتیک است، از مردم خواست که مرغ نخورند و گویا فردی که به نظر می‌رسد یک تولیدکننده است، میترا حجازی‌پور را با میترا حجار اشتباه گرفته و در پیامی به او می‌گوید: «ایشالا بمیری... چه کردی با تولیدکننده‌های بدبخت... مرغداران به اندازه کافی مشکل دارن... ازت شکایت می‌کنم...» کاربری با انتشار این پُست نوشت: «وای چقدر طرف تعطیل بوده این دو تا رو با هم اشتباه گرفته. فقط «میترا»شون مشترکه والا حجار کجا حجازی‌پور کجا؟!»