جنجال خداداد، هیاهوی پرهام و باران گِل در سرپل ذهاب !

از افشاگری تا ماست‌مالی عزیزی!
خداداد عزیزی، پیش کسوت فوتبالی که همیشه با حرف‌هایش جنجال‌آفرین است در یک برنامه اینترنتی در گفت وگو با مهرداد میناوند مدعی شد که در پشت صحنه برنامه ماه عسل برخی در ماه مبارک همه چیز می‌خوردند و بعد جلوی دوربین ادعای دیگری داشتند. صحبت‌هایی که بعد از واکنش‌های گسترده در فضای مجازی با اصلاحیه و ماست‌مالی عزیزی همراه شد و در ویدئویی دیگر خداداد اعلام کرد که منظورش احسان علیخانی و عوامل این برنامه نبوده و دوستان و همراهان خودش را گفته است! کاربری در این باره نوشت: «از علیخانی و عواملش و برنامه‌اش هیچ خوشم نمیاد ولی این حرفای خداداد هم خیلی زشت و نامردی بود.» و کاربری هم نوشت: «طبیعی است اکثر مهمانان این برنامه از شهرستان می‌آیند و روزه‌شان باطل است.»
 
 
ابرو بالا انداختن دردسرساز وزیر!
ویدئوی وزیر ارتباطات که در نشست رئیس‌جمهور و هنگام سخنرانی او در واکنش به سخنان روحانی که گفت بر اساس آمار وزیر ارتباطات 2 میلیون شغل از فضای مجازی ایجاد کردیم، ابرو بالا انداخت، خیلی سریع به ترند یک شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. جهرمی خیلی زود در توئیتی توضیح داد که رئیس جمهور اشتباه لفظی کرده و منظور 200 هزار شغل بوده اما کاربران فضای مجازی با کامنت‌های متعدد به این مسئله واکنش نشان دادند. کاربری نوشـت: «احتمالا منظور رئیس‌جمهور به ریال بوده!» و کاربر دیگری در دفاع از جهرمی خطاب به منتقدان نوشت: «در مرام و مسلک شما برای انسان اشتباهی قائل نیستید؟!»


 
 
هیاهوی پرهام، نابغه‌ای که همه را شوکه کرد
پرهام مقصودلو، شطرنج‌باز نوجوان و نابغه کشورمان با قهرمانی در مسابقات بین‌المللی شارجه که تورنمنت مهمی است، توانست توجه همه را به خود جلب کند. پرهام که با هزینه شخصی به این مسابقات رفته بود، کاری کرد کارستان و همین مسئله مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. سیبل انتقادات کاربران فضای مجازی از مسئولان فدراسیون بود که چرا از این نابغه حمایت نکردند. کاربری نوشت: «سوالم این جاست: چرا باید از جیب هزینه کند تا در مسابقات جهانی شرکت کند؟!» و کاربر دیگری نوشت: «کاش لااقل الان ازش حمایت بشه.»
 
 
باران گِل بر سر مصیبت
بارش باران گِل در مناطق زلزله زده سر پُل ذهاب، قصر شیرین و اسلام آباد غرب کرمانشاه موجب تعطیلی مدارس این شهرها شد. اتفاقی که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. کاربری با اشاره به این اتفاق نوشت: «مصیبت از دامان مردمان خطه غیورپرور کرمانشاه دست بر نمی‌دارد. خدایا خودت به آن‌ها رحم کن.» و کاربر دیگری نوشت: «الهی بمیرم. طفلی‌ها چقدر بد میارن. زلزله و سیل و مار و عقرب و هزار مصیبت. خدا صبرشون بده.»
 
 
قاچاق عجیب لوازم آرایش در باک اتوبوس!
ویدئوی کشف محموله قاچاق لوازم آرایش در باک اتوبوس‌هایی که از گمرک نوردوز وارد کشور می‌‌شوند، در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. کاربری در باره این ویدئو نوشت: «یعنی انصافا عقل جن هم نمی‌رسه. چقدر قاچاقچی‌ها پیشرفت کردند.» کاربری هم نوشت: «واقعا معضل قاچاق، تولید داخلی رو داره از بین می‌بره.»
 

 
 
 
 
تماس سرمربی چلسی در نشست خبری!
همسر سرمربی چلسی در نشست خبری بازی این تیم با شوهرش تماس گرفت تا این تماس حاشیه‌ساز شود. ویدئوی واکنش آنتونیو کونته به این اتفاق بسیار جالب است. او بعد از آن‌که تلفنش وسط نشست زنگ خورد، گفت: «همسرم است. همیشه در بدترین زمان زنگ می‌زند. همیشه در این شرایط عصبانی می‌شوم.» کاربری نوشت: «داداش خودتو ناراحت نکن. ما هم همین‌طوریم. ناراحت می‌شیم.» و کاربر دیگری نوشت: «سرمربی چلسی هم از زنش می‌ترسه. خب گوشیتو بذار رو سایلنت.»