ظهر دیروز در ستاد ارتش؛ فرمانده کل سپاه با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

ایلنا| فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از فرماندهان عالیرتبه سپاه ظهر دیروز (سوم اردیبهشت ماه) با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در فضایی صمیمی با ابراز خرسندی از وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال‌زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا را موجب عصبانیت و یاس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیروهای مسلح و تضعیف توان دفاعی کشور دانستند.
در این دیدار همچنین بر پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و اقدامات مشترک در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی علیه منافع کشور تاکید شد.
این دیدار صمیمانه درحالی صورت گرفت که روز گذشته فرمانده معظم کل قوا با تجلیل از مواضع انقلابی و وحدت‌آفرین فرمانده کل ارتش، فرمودند: آقای سرلشکر موسوی در عین دلبستگی سازمانی و پایبندی عاطفی به ارتش که حفظ و تاکید بر آن لازم است، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کردند که این سخنان نشان‌دهنده عقل مدیریتی و صفای باطنی است و ارتش را در چشم مردم بیش از پیش ارزشمند می‌کند. 
سایر اخبار این روزنامه
بررسی اقدام آمریکا در خروج از برجام و واکنش‌های مخالف از تهران تا سایر نقاط جهان استعفا بعد از خستگی از سرکوب نخست‌وزیر ارمنستان رفت دیروز تولد آهنگسازی بود که چند سالی غیبت داشت اما هرگز فراموش نشد میلاد «عندلیبی» در «همدلی» سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با اهالی مطبوعات و رسانه‌ها مطرح کرد: حصر رفع می‌شود «همدلی» رویکرد مردانه در مواجهه با ورزشکاران را بررسی کرد زنان ورزشکار غایبان بزرگ رسانه‌ها «الیور استون» اولین نشست در ایران را با طعنه به اصغر فرهادی برگزار کرد؛ فیلم‌های خسته‌کننده ایرانی، جایزه می‌برند! رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: ایران مقابل آمریکا و متحدانش تسلیم نمی‌شود به مناسبت سالروز میلاد قیصر امین پور با اندکی تاخیر دردهای نگفتنی احسان اقبال‌سعید منتظر ادامه ترقه‌بازی در عربستان باشید! گزینه وزارت خارجه احتمالاً بدون رای کمیته روابط خارجی هم در سنا رای خواهد آورد مخالفت کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با پومپئو ظهر دیروز در ستاد ارتش؛ فرمانده کل سپاه با فرمانده کل ارتش دیدار کرد صالح الصماد کشته شد