مزایده فروش «تراختور» و ماجرای جنجالی دانش آموز آبادانی

مزایده جنجالی در شهر پُرشورها
با انتشار آگهی رسمی مزایده باشگاه تراکتورسازی تبریز در روزنامه‌های رسمی، سیلی از انتقادات از سوی هواداران پُر شور این تیم در فضای مجازی به راه افتاد. کاربری در این باره نوشت: «چه بلایی دارید سر پُرشورها میارید؟ نکنه می‌خواید تراکتور هم به سرنوشت پاس تهران، ابومسلم مشهد، صبای قم و تیم‌هایی از این دست دچار بشه؟!» و کاربر دیگری نوشت: «تراکتورسازی نماد شهر تبریزه. با این مزایده تبریز ناامید می‌شه.» و کاربری هم نوشت: «وقتی پول نیست، همین بهتر که تیم رو بدن به بخش خصوصی که بتونه سرمایه‌گذاری درست و حسابی کنه.»
 
 
جوی خالی از آب و خیابان پُر آب!
تصویر خیابان پُر از آب ناشی از بارش شدید باران و جوی آبی که خالی است، در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. این عکس که گویا مربوط به شهرک الوند گلپایگان است، با کامنت‌هایی چون «اوج کارشناسی و اصول شهرسازی» در فضای مجازی جنجالی شد. کاربری در این باره به زبان طنز نوشت: «آقا چرا الکی مغلطه می‌کنید شاید در این عکس اون بزرگ تره جوی آبه و اون کوچیکه خیابون.» و کاربری هم نوشت: « با تشکر از مسئولان فنی، بابت تبلور کارشناسی و اصول شهرسازی در این خیابان!»


 
 
ماجرای دانش‌آموز آبادانی و معلمی که تعلیق شد
ماجرای قیچی کردن موی دختر بچه دانش‌آموز آبادانی توسط معاون پرورشی در مدرسه فضای مجازی را پُر کرد. تا جایی که روز گذشته  آموزش و پرورش، معلم خاطی را از فعالیت تعلیق کرد و دادستانی هم از تشکیل پرونده کیفری برای وی خبر داد. کاربری در این باره نوشت: «کاش برخورد مناسب با این فرد صورت بگیره تا دیگه شاهد بروز چنین اتفاقاتی که خاطر جامعه رو مکدر می‌کنه، نباشیم.» و کاربر دیگری هم نوشت: «قدیما برخی معلم‌ها با چوب و فلک تنبیه می‌کردن اما امروز ظاهرا برخی عزیزان به شیوه‌های نوین تنبیه روی آوردند. به خدا این کارا جواب نمی‌ده.»
 
 
قهرمانی به رنگ غیرت
پنج شلیک مرگبار دختران ایرانی به تور دروازه ژاپن رسید تا قهرمانی بانوان فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا سوژه یک کاربران فضای مجازی باشد. کاربرانی که با ذوق و شوق از این موفقیت بزرگ دختران ایرانی در عرصه ورزش سخن گفتند. کاربری در این باره نوشت: «این دختران ایرانی با امکانات حداقلی تونستن افتخاری بزرگ و در شان ملت ایران رو به دست بیارن. دست مریزاد.» کاربر دیگری هم نوشت: «یادمان نرود که بچه‌ها از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کردند اما آن‌قدر بعد از قهرمانی دوره گذشته به آن‌ها بی‌توجهی رسانه‌ای شد که امروز همه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناسند! این دختران کارشان قهرمانی و افتخارآفرینی است.»