جهنم در هاوایی و ملچ ملوچ دیپلماتیک بیخ گوش روحانی!

دزدیده شدن دختر 18 ساله در تبریز
ماجرای دزدیده شدن دختر 18 ساله تبریزی و انتشار گسترده ویدئوی دوربین مداربسته که چگونگی آن را نشان می‌دهد، روز گذشته موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت. دختر 18 ساله که گویا از سوی خواستگارش دزدیده شده بود خیلی سریع آزاد شد. کاربری در این باره نوشت: «برخی معتقدند گویا این یک رسم غلط بوده که اکنون منسوخ شده و وجود ندارد اما به نظر می‌رسد ربایندگان می‌خواستند با این کار خانواده دختر را به ازدواج راضی کنند. گویا در گذشته بر سر این رسم غلط قتل‌های ناموسی هم رخ داده است.» و کاربر دیگری نوشت: «دوربین‌های مدار بسته امروزه خیلی از ناهنجاری‌ها را به تصویر می‌کشند و در رفع آن ناهنجاری‌ها کمک می‌‌کنند.»
 
 
وقتی سواحل فلوریدا آبرویمان را خرید!
تصویر روز نشنال جئوگرافی که مربوط به ریختن آشغال در سواحل فلوریداست روز گذشته توجه بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کرد. برخی از کاربران با تاسی به این تصویر نوشتند: «این نشان می‌دهد که بی‌فرهنگی و ریختن آشغال در سواحل و طبیعت فقط مربوط به ما نیست و متاسفانه بشر همیشه و همه جا برای طبیعت خطرناک است.» و کاربر دیگری نوشت: «خصلت بشر بی‌مهری به طبیعت است و این مربوط به این کشور و آن کشور نیست. نباید هیچ‌وقت این مسئله را به فرهنگ نسبت داد.»


 
 
غذا خوردن دردسرساز دیپلمات پاکستانی!
ویدئوی غذا خوردن عجیب یک دیپلمات پشت سر رئیس‌جمهور کشورمان در کنفرانس سران کشورهای اسلامی در ترکیه با شایعه ایرانی بودن آن دیپلمات بلافاصله ترند شبکه‌های اجتماعی شد. البته خیلی زود بعد از انتشار گسترده این ویدئو مشخص شد این دیپلمات پاکستانی بوده است. کاربری درباره این اتفاق نوشت: «در عجبم که این شبکه «من و تو» چرا این‌قدر احمقانه دشمنی می‌کنه. اصلا حواسشون نیست که وقتی روحانی داره صحبت می‌کنه چرا اون دیپلمات باید گوشی ترجمه بذاره؟! معلومه ایرانی نیست.» و کاربری هم یادآور شد: «حالا این طفلک چه گرسنه بوده که نتونسته تا آخر کنفرانس صبر کنه!»
 
 
هاوایی همچنان می‌سوزد!
بعد از گذشت چند روز از فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی و جاری شدن مواد مذاب به سوی شهر هنوز هاوایی در مواد مذاب می‌سوزد! اتفاق تلخی که با انتشار ویدئوهای هوایی از این منطقه تلخی‌اش بیشتر نمایان می‌شود. کاربری در خصوص این ویدئو نوشت: «وضعیت وحشتناکیه. فیلم‌های بیشتر از این منطقه نشون می‌ده مردم همه از شهر رفتن و شهر داره توسط مواد مذاب بلعیده می‌شه.» و کاربر دیگری نوشت: «راستی راستی حالا با این مواد مذاب چکار می‌خوان بکنن؟»
 
 
تهدید ترامپ به روش امام جمعه سوادکوه
ویدئوی تهدید ترامپ توسط امام جمعه سوادکوه روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. در این ویدئو ایشان علاوه بر آن که به زبان انگلیسی رئیس‌جمهور آمریکا را در قبال سیاست‌هایش تهدید می‌کند، خود نیز آن را به فارسی برای نمازگزاران ترجمه می‌کند. او می‌گوید: «آقای ترامپ! این قدر در کار ما فضولی نکن. تو خیلی ضعیف‌تر از آنی که بتوانی علیه ما کاری بکنی و...» کاربری در این باره  نوشت: «حالا نمی‌شد به انگلیسی نمی‌گفت. این کارا چیه سر نماز؟!» و کاربر دیگری در تعریف از عملکرد ایشان نوشت: «اتفاقا به نظر من کار خیلی خوبی کرده. این نشان از تسلط ایشان به زبان انگلیسی داره.»
 
 
پایان اینیستا در نوکمپ تنهایی
ستاره بارسا بعد از بازی با سوسیه‌داد در نوکمپ، درست زمانی که استادیوم خالی شده بود و نورهای ورزشگاه رو به خاموشی بود، در میانه میدان دقایقی را تنها نشست و به تمام خاطرات رویایی‌اش در بارسا فکر کرد. اینیستا که فصل آینده را در آسیای شرقی توپ خواهد زد، سوژه قاب تصویر عکاسان حاضر در نوکمپ قرار گرفت. کاربری با انتشار این عکس در فضای مجازی نوشت: «دیگه اسطوره هایی مثل اینیستا و بوفون و ژاوی پیدا نخواهند شد.» و کاربر دیگری نوشت: «به نظر من که دارن واسه فیلم مستند زندگی اینیستا این تصاویر رو می‌گیرن. والا تو ورزشگاه خالی عکاس کجا بود؟!»