نه به ترافیک در سرزمین گوزن‌های شمالی

واست‌ترافیک یک شرکت ارایه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل عمومی در گوتنبرگ سوئد است. واست‌ترافیک در یک آگهی چاپی هوشمندانه همه‌چیز را درباره مزایای استفاده از اتوبوس می‌گوید. این صفحه آگهی توسط  شرکت Forsman و Bodenfors طراحی شده است. صفحه کامل این آگهی می‌گوید: «متشکرم از صبر و شکیبایی شما در ترافیک، وقتی که ما با هم سفر نمی‌کنیم، شلوغ می‌شود.» اما زمانی که صفحه آگهی را تا می‌کنید، شعار آگهی تبدیل می‌شود به: «متشکرم از شما برای سفر با هم»، و ماشین‌ها ناپدید می‌شوند و تنها یک اتوبوس می‌ماند در خیابان خالی.
این موضوع در واقع یک کمپینی است که در گوتنبرگ سوئد آغاز شده و به شدت در حال فراگیری است. در واقع این تصویر منتشر شده بخشی از یک کمپین است که می‌خواهد به مردم نشان دهد در اطرافتان صف‌ها و شلوغی‌های بسیاری است که می‌توانید از آنها رها شوید و فقط کافی است کمی به اطرافتان توجه کنید و شما باعث این صف‌ها و شلوغی‌ها نباشید.
این آگهی تبلیغاتی به لحاظ فیزیکی اتومبیل‌ها را دور می‌اندازد و مزایای استفاده از اتوبوس را به شکلی حرفه‌ای نشان می‌دهد. تصویر می‌گوید جای زیادی برای آن همه خودرو در یک اتوبوس وجود دارد و همه آنها به سادگی می‌توانند در یک اتوبوس جای بگیرند.  مدیر هنری شرکت  هم درباره این آگهی Forsman و Bodenfors می‌گوید: « ما امیدواریم که مردم حمل و نقل عمومی را دوست داشته باشند.»