وزیر کشور در سری بعدی ماه عسل!

محمد‌رضا ستوده- چند روز پیش وزیر کشور در یک نشست خبری در مورد تخریب باغی در فشم به اسم ایشان و حواشی پیش آمده گفت: من هنوز خانه‌ای ندارم و صاحبخانه نیستم.
بعد از گفتن این جمله کل کشور برای لحظاتی در سکوت فرو رفت و بیش از نیمی از کشور برای وزیر کشور بغض کردند.
بلافاصله سازندگان برنامه «بگو سیب» تلویزیون اینترنتی تی‌وی‌پلاس دوربین‌شان را برداشتند و به خانه مستاجری وزیر کشور رفتند و از وضعیت زندگی اسفناک ایشان گزارش تهیه کردند. در طول این گزارش مشخص شد که وزیر کشور و خانواده محترم‌شان هشت ماه است که گوشت نخورده‌اند و قیافه میوه‌ها را هم فراموش کرده‌اند. پسر ایشان 9 ماه است که سرشان درد می‌کند ولی توان خرید ژلوفن را ندارند و صبح تا شب از درد به خودش می‌پیچد.
رامبد جوان کمپینی را در برنامه خندوانه راه‌اندازی کرده تا کسانی که دوست دارند به وزیر کشورشان کمک کنند بتوانند کمک‌هایشان را از طریق شماره‌گیری *200*20# به دست ایشان برسانند. من هم شماره کارتم را می‌گذارم تا کسانی که به رامبد جوان اعتماد ندارند کمک‌هایشان را به من بدهند تا من برای وزیر کشور یک خانه بخرم!


قرار شده احسان علیخانی هم در برنامه ماه عسل سال آینده ایشان را به عنوان وزیر فقیر یک کشور ثروتمند به برنامه بیاورد تا الگویی باشد برای مسوولان دیگر.
ملت ایران...اگر ذره‌ای انسانیت و مهربانی برایتان باقی مانده، یک وعده در روز کمتر چنجه و شیشلیک بخورید تا وزیر کشورتان صاحبخانه شود و شرمنده خانواده‌اش نباشد.