سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  یک صفحه به سلامت اضافه کنید / درویشی - مازندران - 427...0911: خواهشمند است یک صفحه را به صفحه سلامت اضافه کنید مثل حوادث که در دو صفحه گنجانده شده است.
■  فشارهای اقتصادی راهکار دارد / 239...0922: گرانی، تورم و فشارهای اقتصادی فعلی را باید از راه عقل و با رجوع به دستورات دینی و همچنین با مشارکت یکدیگر حل و فصل کرد. افکار منفی و پوچ به جایی نمی‌رسد. به فرمایش حکیمانه رهبر عزیزمان هیچ مشکل حل نشدنی در کشور وجود ندارد.
■  بانک ملت به فکر ملت باشد / 549... 0922: از طریق روزنامه ایران به مدیران بانک ملت عرض می‌کنم که کمی هم به فکر ملت باشند. به همراه تعدادی از دوستان جهت دریافت وام در بانک ملت شعبه سیدخندان پرونده تشکیل دادیم اما وامی را که قرار بود یک هفته‌ای بدهند هنوز پرداخت نکرده‌اند و هیچ کدام از مسئولانش پاسخگو نیستند.
■  درخواست یک زندانی / نعمت‌الله حق جو: از زندان تهران بزرگ تماس می‌گیرم، دچار ضایعه نخاعی هستم و روی ویلچر می‌نشینم. از مسئولان محترم قضایی درخواست دارم که اینجانب را جهت ادامه محکومیت به زندان اوین یا زندان دیگری انتقال دهند. چون در این زندان هیچ رسیدگی از نظر درمانی صورت نمی‌گیرد.