ورود آقایان ممنوع!

«بانوان محترم توجه فرمایند که موبایل و هرگونه دوربین پیش از ورود به سالن از سوی سالن امانت گرفته می‌شود.» این، سفارش حضور در کنسرت‌های «ویژه بانوان» است. زنان با این جمله و با شرایطی خاص و غیرشبیه به تمام کنسرت‌ها به سالن می‌روند و به صدای همجنس‌شان گوش می‌کنند. جوان‌ترها هیجان خاصی برای این کار دارند. انگار توانسته‌اند کار خلافی را به‌صورت قانونی در ایران انجام دهند.
با همه‌ ناروایی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها و سدسازی‌ها اما هستند گروه‌هایی که به حداقل‌ها دل خوش کرده‌اند و اجرای «ویژه بانوان» برگزار می‌کنند. تعدادشان هم رفته‌رفته بیشتر شده. مثلا در همین یک ماه آینده چهار گروه در سالن‌های مختلف تهران اجرا دارند، گل سرسبدشان هم «سیمین غانم» است؛ خواننده محبوبی که همواره پرچم اجرای «ویژه بانوان» را با اجراهای متعدد خود بالا نگه داشته. در ادامه 4 اجرای ویژه بانوان را معرفی کرده‌ایم که در روزهای با مخاطبانشان روبه‌رو می‌شوند: 
  کنسرت گروه دلیار
مکان:  فرهنگسرای نیاوران


زمان: جمعه 18 آبان، ساعت 20
بها: 500,000، 600,000 ریال
و اینکه: گروه دلیار با حضور دو خواننده خانم کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند. این کنسرت به‌صورت مشترک با دو خواننده متشکل از نازلی سلطان‌زاده و عاطفه نوروزی روی صحنه می‌رود و به شکلی تهیه شده که هرکدام از آنها قطعه اجرا کرده و نفر بعدی روی سن خواهد رفت، همچنین در انتهای برنامه یک قطعه به‌صورت مشترک اجرا خواهد شد. تنظیم قطعات کنسرت برعهده محمدامیر ارجمند است و تهیه‌کنندگی آن را محسن اعتمادزاده برعهده دارد. سرپرست گروه و نوازنده درامز: ندا بهزاد، گیتار باس: آرمیتا سلیمی، گیتار الکتریک: نگین پارسا، کمانچه: کیمیا نیک‌پورفرخ، فلوت: ماهسیما فلاحی، ویولن: آذین نصرتی، قانون: سحر میرهاشمی، پرکاشن: سمانه گلکار و پیانو: یاسمن ناصری. اعضای گروه دلیار در این کنسرت‌اند.
کنسرت گروه موسیقی هفت اقلیم
مکان: فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج‌‌فارس
زمان: دوشنبه ۲۸ آبان، ساعت 20
بها: ۶۰۰,۰۰۰ ریال
سرپرست گروه، نوازنده سه‌تار و دوتار: لیلا پیروی
خواننده: گلشید لیتکوهی
سه‌تار، دوتار: مونا فلاح
کمانچه‌: شیوا عابدی
عود: آلاله ابوترابی
قانون: مریم افتخاری
تنبک و دسرکوتن: سمانه گلکار
دف و دایره: مبینا هوشیار
و اینکه: آموزش موسیقی هفت اقلیم یکی از شاخه‌های اصلی فعالیت مؤسسه فرهنگی-هنری هفت اقلیم است که فعالیتش را از ‌سال 1392 آغاز کرده. این گروه برآمده از موسسه است.
كنسرت سيمين غانم
مکان: تالار وحدت
زمان: پنجشنبه 1 آذر و جمعه 2 آذر، ساعت 14
بها:  از 450,000 تا 1,150,000 ریال
دف: سارا احمدی
ویولن:  آزاده شمس
درامز:  آرمینا جعفری
پیانو: فروغ فضلی
فلوت: ارغوان منتظری
کنسرت گروه موسیقی مارال
مکان: فرهنگسرای نیاوران
زمان: دوشنبه 19 آذر، ساعت 20
بها: 700,000، 800,000 ریال
و اینکه: اگر می‌خواهید برای ماه بعد خود برنامه‌ریزی کنید و به یک کنسرت ویژه بانوان بروید، گروه موسیقی مارال، ماه بعد یک اجرا در فرهنگسرای نیاوران دارد. سرپرست این گروه سارا شعاعی است.  
سایر اخبار این روزنامه
آمریکا در حال عقب‌نشینی است شنبه را تعطیل کنید! ماجرای جیره ‌بندی موبایل چیست؟ با شماره تلفن‌های ما چه کار دارید؟ چند می‌گیری حیوون منو بگردونی؟ کمک جبرانی به حساب کارمندان و بازنشستگان واریز می‌شود بنزین اهرم فشار تازه بر اسنپ و تپسی پاکستان فیلم هندی را ممنوع کرد # ای_آن‌که_رشیدپور_نامت روز انتقام فرا رسید شاخ‌های آواره اینستا کلیشه‌ای به‌نام «بازیگر خارجی»!‏ پایان 7‌سال زندگی مخفیانه قاتل فراری در آلمان وترکیه استقبال از تروریست 11 سپتامبر به‌عنوان قهرمان مهربانی در دورترین روستاها ادامه دارد ‏ از درمان زنی که خرس گازش گرفته بود تا مشکلات ارتوپدی آسانسور کوهی محصول تازه کوه‌خواران هزارهزار هوادار، میلیاردها دستمزد!‏ این‌دفعه هم «شو» است آقا رسول؟ کشف بزرگترین زمرد جهان با وزن یک‌کیلو و 100 گرم ورود آقایان ممنوع! «ایران اینترنشنال» زیر دست بن‌سلمان چه کسانی در کنسرت بزرگ قبل از فینال آسیا می‌خوانند؟ حمله مسلحانه به بیمارستان امام خمینی(ره) و فراری‌دادن یک زندانی خشکشویی دات کام! صفحه شهرونگ