شکست تراکتورسازی مقابل فولاد در تبریز؛

بازگشت پیروزمندانه «دل شیر»
تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین حضور افشین قطبی موفق شد با سه امتیاز حساس و ارزشمند به خوزستان بازگردد و اولین شکست سرخ‌پوشان تبریزی را هم در یادگار امام رقم زد‌.
افشین قطبی دیروز و در آخرین دیدار نیم‌فصل اول فولاد خوزستان فرصت حضور روی نیمکت این تیم را داشت و در پایان موفق شد در بازگشت به ایران سه امتیاز از یک بازی حساس را بگیرد و تراکتورسازی را در خانه با نتیجه دو بر یک شکست دهد‌. گل اول این مسابقه روی یک فرار سریع توسط رضا میرزایی در دقیقه 24 به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت‌. در نیمه دوم باز هم این فولادی‌ها بودند که این بار با یک ضربه پنالتی توسط شیمبا به گل رسیدند تا اختلاف دو برابر شود‌. در ادامه تک‌گل تراکتورسازی در دقیقه 76 روی ارسال یک ضربه کرنر به دست آمد‌. با این پیروزی ارزشمند فولادی‌ها که موفق شدند اولین شکست را به تراکتورسازی در حضور بیش از 60 هزار هوادار در یادگار امام تحمیل کنند، با 18 امتیاز به رتبه هشتم جدول رفتند و تراکتورسازی هم 26 امتیازی باقی ماند تا رتبه‌ای بهتر از چهارم در پایان نیم‌فصل نداشته باشد‌.
انتقام صنعت نفت از دایی


شاگردان علی دایی بازی را خوب شروع کردند و معین عباسیان در دقیقه ۲۵ از روی ضربه ایستگاهی تیمش را پیش انداخت‌. تلاش‌های صنعت نفت در دقیقه ۶۵ جواب داد و میلاد جهانی گل نخست آبادانی‌ها را به ثمر رساند‌. در ادامه محمدرضا غبیشاوی، بازیکن جوان صنعت نفت دومین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کرد تا این تیم جنوبی هم نیم‌فصل نخست را با برد به پایان برساند‌. صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در رده نهم و سایپا با ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند‌.
پایان خوش پرسپولیس در نیم‌فصل
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس‌جنوبی دیروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید‌. در این بازی علی علیپور (۳۱ و ۵۰) و امید عالیشاه (۵۵) برای پرسپولیس و سیف‌اللهی (۹۴ - پنالتی) گلزنی کردند‌. تک‌گل پارس‌جنوبی باعث شد پرسپولیس به صدر جدول نرسد و با ۳۱ امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده در رده دوم جدول قرار گیرد‌.