طوفان به وقت ابوظبی

کولاک شوالیه های سپید در شب پرستاره ابوظبی اشک سربازان مغموم و مغبون یمن را درآورد تا سرخ های کرانه دریای سرخ به کیسه شن کارلوس و بچه هایش بدل شوند و شبی به یادماندنی شکل بگیرد.
دیشب آن ها که نمایش طوفانی ایران را در برابر نگون‌بخت‌های نحیف به نظاره نشستند پی بردند که فرمانده تیم ملی فقط با یک پلن خاص مانوس نیست و می تواند بسته به شرایط در هر دوئل نقشه تازه ای رو کند و نسخه تازه ای بپیچد.
او دیشب فرمان یورش را صادر کرد تا با نخستین سوت قاضی چشم بادامی مردان تیم ملی دنیا را روی سر خود بگیرند و بر روی قفس لرزان یمنی ها آتش بریزند.
دیشب یمن تیم دست و پا بسته ای بود که حتی نتوانست سرانگشتان بیرانوند را کمی بلرزاند و سازمان دفاعی تیم ملی را دچار دردسر کند.آن ها نود و چهار دقیقه محو طنازی


شاه مهره های ما شدند و در شطرنجی کاملا یکطرفه مات‌شدن و میخکوب شدن را تجربه کردند تا آسیا به قدرت فوتبال ایران بیشتر ایمان بیاورد و بوی قهرمانی از همین حالا به مشام برسد.
دیشب تیم ملی پنج گل زد و بیش از پنج گل نزد تا با استراتژی مدارا به نبرد خود پایان دهد و کاری کند که سیلاب آب شور سرزمین امیرنشین ها را برندارد و هق‌هق‌های پسران صنعا ته بگیرد.
در این میان کی روش در قامت فرمانده ای کاربلد و تیرچنگ ظاهر شد و کنار نیمکت تیم ملی نقش یک راهبر بادرایت را ایفا کرد و البته از تماشای بوران شاگردانش حظ کرد و روی ابرها قدم زد.
دیشب ایران از سویدای جان خندید و شادی جای غم های یومیه را گرفت تا پس از مدت ها طنین آرامش گوش ها را
پر کند و فوتبال در جامه الهه زیبا مرهم زخم های ناسور گردد.
این اما ابتدای راه است و تا تسخیر جام هنوز راه زیادی مانده.کی روش حتما این را می داند که با دماغ باد کرده در کنفرانس خبری حاضر نمی شود و با مکث درباره روزهای حساس پیش رو سخن می گوید.آنچه مبرهن است اینکه این قشون بی رحم با این جنگجویان از جان گذشته می‌تواند بر حسرت چهل ساله خط بطلان بکشد و در پایان ضیافت شکوهمند قاره کهن در ورزشگاه چشم نواز بن زاید دور افتخار بزند.
از حالا با رویای روز واقعه زندگی می کنیم و شک نداریم که یوزها با گذر از تمام خاکریزها آرزوهای رقیبان را دود خواهند کرد و رنگین کمان خوشبختی را در آن سوی خلیج همیشه فارس میهمان آبی آسمان خواهند کرد.
امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان،با من سحر کن...
با تو هستیم پرچم سه رنگِ خونین!