خانه‌های مردم، خاکریزهای جنگ


جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينکه خاکريزهاي جنگ به درون خانه‌ها کشيده شده است، گفت: در شرايطي که فقر و محروميت به عنوان تير بلاي دشمن به سمت ما شليک مي‌شود، رسالت اصلي ما نجات جامعه در اين جنگ است.

به گزارش ايرنا، سرتيپ پاسدار حسين سلامي‌درشانزدهمين مجمع خيرين موسسه خيريه امدادگران عاشورا افزود: مردم ما آموخته‌اند که براي عظمت و رشد و پيروزي در جنگ اقتصادي همه بايد با هم همراه شويم.

وي افزود: از دشمن هرگز هراسي نداريم چرا که آنها را در ميدان آزموده‌ايم و اگر اراداه کنيم و برنامه‌ريزي داشته باشيم، پيروز خواهيم شد و دشمنان را مانند گذشته نابود خواهيم کرد که البته دشمن را در گام اول متوقف کرديم و امروز نوبت تعقيب آنان است و پيروزي حتمي‌است.

جانشين فرمانده سپاه افزود: در فلسفه غرب، علم وقتي پيشرفت مي‌کند، ظرفيت انهدام چند بار سياره زمين را بوجود مي‌آورد؛ علم شيمي‌و فيزيک و بيولوژيک رشد مي‌کند و ظرفيت انهدام بشر را بوجود مي‌آورد.

سردار سلامي‌افزود: انسان غرب تربيت شده آن مکتب است که بمب اتم مي‌سازد وقتي علم شيمي‌پيشرفت مي‌کند، سلاح شيميايي مي‌سازد، دانش پزشکي پيشرفت مي‌کند و ميکروب‌هايي ويرانگر که نسل‌ها را مي‌تواند نابود کند، ساخته مي‌شود.

وي گفت: آمريکا نخستين اقتصاد برتر جهان است و امروز با بيش از 40 ميليون انسان زير خط فقر که نمي‌توانند خدمات بهداشتي دريافت کنند، مواجه است.

وي با تاکيد بر اينکه در کشور در تحريم همه جانبه اقتصاد جهاني زندگي مي‌کنيم اما همچنان روح نشاط و شادابي و زندگي پابرجاست گفت: طبيعي است که غم و شادي را تقسيم مي‌کنيم و براي برطرف کردن فقر از چهره مردم تلاش مي‌کنيم؛ اجازه نمي‌دهيم نااميدي و ياس و فقر که از وعده‌هاي شيطان است، بر جامعه ما حاکم شود.

سردار سلامي‌ادامه داد: بشريت بايد از ذلت، بردگي و اسارت فقر و درماندگي نجات يابد؛ آزادي و کرامت احيا شود، بر اين اساس آن جامعه و مکتبي که به ارزش‌هاي انساني متکي است، هرگز نمي‌شکند؛ امروز دشمنان ما دوست دارند مردم ما بيمار، افسرده و نااميد باشند، اين در حالي است که مکتب ما مطمئن و مستحکم است.