استقلال باخت، پرسپولیس متوقف شد

شروع ضعیف ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا
هفته اول لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با نتایج ضعیف نمایندگان کشورمان به‌پایان رسید.
به گزارش «ابتکار» از هفته اول این مسابقات پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل الزورا عراق در اصفهان، سرخابی‌های پایتخت هم نتوانستند نتایج قابل قبولی برابر حریفان خود کسب کنند.
پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه آزادی از تیم پاختاکور ازبکستان پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه یک - یک مقابل این تیم متوقف شد. گل تیم پاختاکور را در دقیقه 5 مارات بیکمائف به ثمر رساند که البته این گل مشکوک به آفساید بود. بعد از این گل تلاش قرمزپوشان در دقیقه 25 به نتیجه رسید. ماریو بودیمیر زننده گل پرسپولیس بود. در نیمه دوم تلاش شاگردان برانکو بی‌نتیجه ماند تا در نهایت این بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد.


در بازی دیگر نماینده کشورمان که در دوحه قطر برگزار شد، استقلال به مصاف تیم قدرتمند الدحیل این کشور رفت. شاگرادانش شفر آلمانی که در نیمه اول مایش قابل‌قبولی از خود به اجرا گذاشتند موفق شدند تا این نیمه را با نتیجه بدون گل به رختکن بروند. اما در نیمه دوم آبی‌پوشان پایتخت نتوانستند دروازه خود را بسته نگه‌دارند و در نهایت در دقایق 56 ، 73 و 91 توسط مهدی بن عطیه، یوسف العربی و عفیف بازیکنان سرشناس الدحیل قطر دروازه خود را باز شده ببینند و با 3 گل خورده و دست خالی از اولین رقابت این فصل آسیایی خود به ایران بازگردند.
به این ترتیب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران با 2تساوی و یک شکست به پایان رسید تا با نمایشی ضعیف این رقابت‌ها را آغاز کرده باشند.
سایر اخبار این روزنامه