وزیر اطلاعات: صحبت کردن درباره دوتابعیتی ‌ها هیچ فایده ای برای جامعه و کشور ندارد

وزیر اطلاعات اعلام کرد اکثر افرادی که در این لیست 53 نفره اعلامی قوه قضائیه با عنوان دوتابعیتی‌‌ها هستند، اقامت کشورهای خارجی را دارند نه تابعیت آنها را.
حجت‌الاسلام سید محمود علوی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی در ارتباط با گزارش لیست 50 نفره مدیران دوتابعیتی که قوه قضائیه ارایه کرده است اظهار کرد: این موضوع در دست بررسی است و هر زمان نتیجه مشخص شود، ما به دستگاه قضایی اعلام می‌کنیم و وارد بحث‌های رسانه‌ای بی خاصیت و مضر این موضوعات که به اعتماد عمومی ضرر می‌زند نمی‌شویم. وی ادامه داد: این آخرین صحبتی است که درباره مدیران دوتابعیتی انجام می‌دهم، چون این گونه موضوعات هیچ فایده‌ای برای جامعه و کشور ندارد و نتیجه آن سوزاندن اعتماد مردم است. وزیر اطلاعات در ادامه گفت: کلی می‌گویم که اکثر افرادی که در این لیست 53 نفره اعلام کرده‌اند کسانی هستند که اقامت کشورهای خارجی را دارند نه تابعیت کشورهای خارجی. وی تاکید کرد که هیچ وقت به فردی که اقامت کشور دیگری دارد دو تابعیتی گفته نمی‌شود. علوی همچنین خاطرنشان کرد: گرین کارت تابعیت نیست و از نظر قانون کسی با داشتن گرین کارت ممنوع نیست اما ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی روی آن حساسیت به خرج می‌دهیم. وزیر اطلاعات در پایان گفت: بحث حساسیت اطلاعاتی با بحث منع قانونی متفاوت است.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اطلاعات: صحبت کردن درباره دوتابعیتی ‌ها هیچ فایده ای برای جامعه و کشور ندارد واکنش ولایتی به منشور منتشر شده از سوی حماس: امیدواریم حماس برای آزادسازی سرزمین‌های فلسطینی تلاش کند جزیٔیات دومین مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری وزیر دادگستری: ادعای کشف کالای قاچاق در منزل یک وزیر صحت ندارد 26 نفر از معدنچیان در پی یک انفجار در معدن زغال سنگ زمستان یورت گلستان محبوس شدند دبیر شورای نگهبان: شعارها و برنامههای داوطلبان، حاصل مشورت با کارشناسان باشد آیا ساختمان های بلند بر آلودگی هوای کلان‌شهرها تاثیر گذارند؟ پای برج ها روی گلوی تهران «شهرک بازتوانی زنان آسیب دیده»؛ طرحی که می‌گویند مبنای علمی ندارد زنان ایزوله شده به یاد انقلابی ایرلندی همبرگر بخورید! بابی ساندز در ساندویچی سازه‌های معماری علی رغم دارا بودن مجوز در شیراز تخریب شد عبور لودرها از روی خلاقیت وزیر دادگستری: ادعای کشف کالای قاچاق در منزل یک وزیر صحت ندارد رضا دهکی دو سر باخت بدنامی و گمنامی اسحاق جهانگیری: لازم باشد در مورد جریان اصلاحات با رهبری صحبت می‌کنم حسن روحانی در شبکه جام‌جم: نه می‌خواهیم به عقب بازگردیم و نه در میانه راه بمانیم دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری چگونه خواهد بود؟ مناظره؛ راند دوم