تشکیل یک میلیون و 200 هزار پرونده سلامت برای ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انجام پایش سلامت و رصد سلامتی برای 160 هزار نفر از ایثارگران گفت: در راستای بررسی وضعیت سلامتی ایثارگران تاکنون برای بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از ایثارگران پرونده سلامت تشکیل شده است.
به گزارش «ایثار»، عبدالرضا عباسپور روز دوشنبه در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای مشاورین وزرا و دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران با اشاره به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمان ایثارگران گفت: قرارداد فعلی تا ابتدای آبان ماه اعتبار داشت که به دلیل طولانی شدن انجام فرایند مناقصه و بعضی پیشنهادها تا ابتدای آذر تمدید شد و تا دو هفته آینده نیز کارهای مربوط به مناقصه و مشخص شدن شرکت بیمه‌گر جدید انجام می‌شود.
وی ادامه داد: درحال حاضر بدهی به شرکت بیمه دی برای بیمه تکمیلی درمان بیش از 2 هزار و 200 میلیارد تومان است که درحال تلاش برای تامین منابع مالی این قرارداد هستیم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انجام پایش سلامت و رصد سلامتی برای 160 هزار نفر از ایثارگران، گفت: در راستای بررسی وضعیت سلامتی ایثارگران تاکنون برای بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از ایثارگران پرونده سلامت تشکیل شده است.
عباسپور بر ضرورت رعایت شان جانبازان در کمیسیون‌های پزشکی تاکید کرد و گفت: این موضوع همواره مورد تاکید بوده و نظارت دقیق بر اجرای آن انجام می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
اخبار کوتاه اقتصادی وزیر امور خارجه: آماده سفر به عربستان برای حل اختلافات هستم تاکید دولت بر ضرورت تصویب لوایح FATF بدرقه کاروان نظامی آمریکا با سنگ پرانی اهالی قامشلی سوریه ارتش هند یک پایگاه پاکستان را بمباران کرد الغنوشی خطاب به وزیر خارجه بحرین؛ فضولی موقوف، به امور کشور خودت برس! توضیح روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره نوع پرواز در سفر رئیس مجلس به صربستان تحقق اهداف آتاتورک در رویای کشورگشایی اردوغان دبیر انجمن خودروسازان در واکنش به اظهارات همتی اعلام کرد: قیمت خودرو دلیل اصلی کاهش تولید است معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی با اشاره به سهم 11درصدی از صادرات غیرنفتی خبر داد صادرات 2 میلیارد دلاری بخش کشاورزی در پنج ماهه اول امسال وزیر کار: به کارگران آذرآب یک عذرخواهی بدهکاریم باید موضوع مالکیت را زودتر از اینها برطرف می‌کردیم 120 رقم گندم در کشور ثبت شده است تشکیل یک میلیون و 200 هزار پرونده سلامت برای ایثارگران در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی انجام شد؛ تشکر رئیس‌جمهور از خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی امنیت منطقه بدون بیگانگان