در راستای اجرای طرح قطب گردشگری شرق تهران: احداث اولین بازار بزرگ گل و گیاه در منطقه 13

شهردار منطقه 13 با اشاره به طراحی ده‌ها طرح در بوستان جنگلی سرخه حصار از اجرایی شدن طرح احداث اولین "بازار گل و گیاه" در قالب قرار داد مشارکتی bolt خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به واگذاری 22 هزار هکتار اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار به شهرداری به مدت سی سال گفت: تفاهم‌نامه اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک‌های جنگلی و توسعه فضای سبز شهر تهران در چارچوب تبصره 1 ماده 2 قانون ملی شدن جنگل‌ها و مراتع کشور و مفاد ماده 3 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران به امضا رسید.
وی با اشاره به رویکرد این منطقه در تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران و طراحی پروژه‌هایی مطابق با ماموریت‌های محیط‌زیستی افزود:یکی از پروژه منطقه در بوستان جنگلی سرخه حصار، احداث اولین" بازار گل و گیاه" در این محدوده است.
شهردار منطقه 13 با اشاره به فراخون عمومی و مناقصه مربوط به بازارگل و گیاه ادامه داد: طرح بازار گل در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با زیر بنای 5143 متر مربع احداث می‌شود.


وی در خصوص جزئیات طرح بازار گل و گیاه اظهار داشت: ضمن طراحی و جانمایی چندین غرفه پرتابل، پارکینگ و اغذیه فروشی نیز برای این پروژه تعریف شد.
رحمان زاده ابراز امیدواری کرد به‌زودی با اجرایی کردن تعداد بیشتری از طرح‌های سرمایه گذاری، این محدوده ارزشمند تبدیل به محلی برای حضور بیشتر مردم شود.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران: ارز صادراتی پاسخگوی نیازهای ارزی کشور است دکتر جهانگیری در هجدهمین اجلاس نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای: استمرار برجام تنها با تعادل در اجرای تعهدات ازسوی تمامی طرف‌ها و برخورداری ایران از مزایای اقتصادی برجام مقدور خواهد بود تشدید تظاهرات در عراق لاوروف: البغدادی ساخته دست خود آمریکا بود سی ان ان: اکثر شهروندان آمریکایی خواهان خروج ترامپ از کاخ سفید هستند روسیه خواستار پیوستن ایران به مذاکرات با آمریکا بر سر افغانستان شد آلمان تقسیم کشمیر را غیر قابل قبول دانست مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشوراعلام کرد: آمادگی برای انعقاد قراردادهای دوم و سوم ریلی با ذوب آهن اصفهان رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران: ایران‌خودرو و سایپا عامل گرانی‌های اخیر هستند دولت اریتره از طرح آمریکا و صهیونیست‌ها برای انجام کودتا پرده برداشت در راستای اجرای طرح قطب گردشگری شرق تهران: احداث اولین بازار بزرگ گل و گیاه در منطقه 13 سیاست‌های ضداسلامی بن سلمان، عربستانی‌های خشمگین را به خیابان‌ها کشاند دوستان و دشمنان صلح هرمز