اصرار برانکو به جذب سعید آقایی



در حالی‌که اخباری مبنی بر عدم تمایل برانکو ایوانکوویچ به جذب سعید آقایی شنیده می‌شد اما سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کماکان بر جذب مدافع تراکتورسازی تاکید دارد. باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده با سعید آقایی به توافق اولیه رسیده اما این بازیکن برای پیوستن به این تیم نیاز به گرفتن رضایتنامه از باشگاه گسترش فولاد را دارد چرا که او در اصل بازیکن این تیم است. با توجه به این قضیه پرسپولیسی‌ها در پست دفاع چپ نیم نگاهی هم به شایان مصلح مدافع چپ سپیدرود رشت دارند اما برانکو روی گزینه اول خود اصرار دارد. سرمربی پرسپولیس آقایی را هم بازیکن با تجربه‌تر می‌داند و هم اینکه او زیر 23 سال سن دارد و در صورت سرخپوش شدن فهرست بزرگسالان این تیم را پر نخواهد کرد، در حالی که مصلح از این شرایط برخوردار نیست.
سعید آقایی در گفت‌وگویی کوتاه درباره تیم فصل آینده‌اش گفت: « چند پیشنهاد از تیم‌های سطح اول دارم اما من تا این لحظه با هیچ تیمی قرارداد نبستم.»
وی با انتقاد از رویکرد مسوولان باشگاه گفت: «آقایان لطفا با سیاست پشت سر هواداران پنهان نشوند. روز اولی که این آقا آمد، داخل رختکن روی سینه‌اش کوبید و به همه بازیکنان گفت من پول همه شماها را می‌دهم، هزار تومان هم طلب نخواهید داشت. 4 هفته است که هیچ خبری از آقایان نیست.» وی افزود: «این آقایان باشند، یک دقیقه هم نمی‌مانم. ابتدای فصل بدون اینکه صحبت کنیم، برگه قرارداد را امضا کردیم و گفت دو هفته‌ای پولتان و طلب فصل گذشته را می‌دهم. مثل اینکه برای ایشان هنوز دو هفته نشده است.»