رجب‌زاده: پست تخصصی من دفاع راست است



مهدی رجب‌زاده بازیکن کهنه کار ذوب‌آهن فصل پرفروغی را پشت سر گذاشت و در هفته‌های آخر در ترکیب ذوب‌آهن به دلیل کمبود بازیکن در پست نامانوس دفاع راست به میدان رفت.
رجب‌زاده در پاسخ به این سوال که در سن ۳۷ سالگی تجربه بازی در پست دفاع راست چطور بود، عنوان کرد: «شروع فوتبالم قبل از لیگ برتر و در لیگ آزادگان در سال‌های ۷۷ و ۷۸ با پست دفاع راست بود و حتی زمان برانکو در پست‌های دفاع راست یا هافبک راست به تیم ملی دعوت می‌شدم و پست تخصصی من دفاع راست بود. در ۲ بازی که امسال در پست دفاع راست بودم به دلیل اینکه یکی از بازیکنان مصدوم و دیگری هم محروم بود مربیان صلاح دانستند در این پست بازی کنم. از قبل تجربه بازی در این پست دفاع راست را داشتم ولی با وجود اینکه سال‌های زیادی بود در پست بازی نکرده بودم و از آن شرایط دور شده بودم ولی به نظر خودم بازی قابل قبولی ارائه کردم.»
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره عملکرد امسالش هم گفت: «به نظر خودم امسال سال خوبی را داشتم و هم عملکرد و هم اثرگذاری‌ام در تیم خوب بود. با وجود اینکه جایگاه بالاتری به‌دست نیاوردیم و ناراحت هستم اما از طرفی هم خوشحالم که تا الان توانستم بازی خوبی برای تیمم انجام دهم.