ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 16 شهر تکمیل شد

دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن از تکمیل ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 16 شهر 3 استان کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان خبر داد.
به گزارش تسنیم، مطابق اعلام دفتر سرمایه‌گذاری مسکن وزارت راه و شهرسازی ظرفیت 16 شهر در فاز دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن تکمیل شده است. بر این اساس ثبت‌نام در 10 شهر استان کردستان، 3 شهر کهگیلویه و بویراحمد و 3 شهر گلستان تکمیل و سایت برای این شهرهای بسته شده است.تعداد ثبت‌نامی‌ها در استان کردستان 2373نفر، در کهگیلویه و بویراحمد 859نفر و در گلستان 1630 نفر اعلام شده است.
ظرفیت استان کردستان بطور کامل تکمیل شده است و در استان کهکیلویه و بویراحمد شهرهای یاسوج، سی‌سخت و لیکک و در استان گلستان نیز شهرهای گرگان، گنبدکاووس و آق‌قلا، تکمیل ظرفیت شده‌اند.
در 10 شهر بانه، بیجار، دهکلان، دیواندره، سریش آباد، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان استان کردستان ثبت‌نام طرح ملی مسکن درحال انجام است.همچنین در کهگیلویه و بویراحمد برای شهرهای چرام، دهدشت، دوگنبدان، دیشموک، سی‌سخت، لنده، لیکک و یاسوج ثبت‌نام انجام می‌شود که برای سه شهر سی‌سخت و لیکک ظرفیت تکمیل و سایت بسته شده است و ثبت‌نام برای شهرهای باقیمانده درحال انجام است.
در استان گلستان نیز طرح ثبت‌نام اقدام ملی مسکن برای شهرهای آزادشهر، آق قلا، بندر ترکمن، گرگان و گنبدکاووس انجام شده که برای سه شهر گرگان، گنبدکاووس و آق قلا ظرفیت ثبت‌نام تکمیل و سایت برای متقاضیان بسته شده است.
سایر اخبار این روزنامه
تاکید سازمان ملل بر حاکمیت سوریه بر جولان اشغالی ورود مجلس به موضوع بنزین ترامپ سه جنایتکار جنگی را عفو کرد ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 16 شهر تکمیل شد درگیری شدید میان ارتش سوریه و نیروهای ترکیه در شمال غرب حسکه بارش ‌برف و باران پاییزی در بیشتر مناطق کشور بیانیه حضرات آیات صافی و مکارم در مورد گرانی بنزین مرکز آمار: نرخ اجاره مسکن در تابستان 31 درصد افزایش یافت تهدید انصارالله یمن به حمله به عمق عربستان و امارات افشاگری مورالس از طرح آمریکا برای انتقال وی به گوانتانامو جزئیات اولین دفاعیات علی دیواندری به وظایف بانکی و حرفه‌ای‌ام عمل کردم - هیچ پولی در دوره مدیریتی‌ام گم نشده است مدارس استان تهران در همه مقاطع امروز تعطیل است تجلیل از چهار هنرمند خالق آثار دفاع مقدس خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران الکترونیکی می‌شود با حضور لاریجانی 6 اثر پارلمانی در هفتمین همایش تاریخ مجلس رونمایی می‌شود 1.5 تا 2 میلیون دیابتی در ایران در معرض زخم مزمن هستند