درگیری شدید میان ارتش سوریه و نیروهای ترکیه در شمال غرب حسکه

یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح سوریه با نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران آن از گروهک‌های تروریستی در اطراف روستای مناخ واقع در حومه تل تمر در شمال غرب حسکه درگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یگان‌های ارتش از صبح جمعه با نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران آن از گروهک‌های تروریستی حاضر در روستای مناخ واقع در حومه تل تمر در شمال غرب حسکه درگیر شدند. در این درگیری‌ها از تسلیحات سنگین به ویژه توپخانه استفاده شد.
براساس این گزارش به موازات پیشروی یگان‌های ارتش به سمت استحکامات نیروهای اشغالگر ترکیه در اطراف روستا، نیروهای اشغالگر ترکیه به ساختمان‌های مسکونی در چند روستا در حومه تل تمر را شلیک کردند.
انفجار در شهر «الباب» سوریه با 42 کشته و زخمی


منابع خبری گزارش دادند که یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر الباب منفجر شده که در پی آن، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.پایگاه خبری «مرکز حلب» گزارش داد که این انفجار در یک گاراژ در شهر الباب رخ داده است و در جریان آن، یک خودروی بمب‌گذاری شده منفجر شده است.
به گزارش این پایگاه، در پی این انفجار، 12 نفر کشته و 30 نفر نیز زخمی شده‌اند.
تا لحظه تنظیم خبر، هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.
شهر الباب در اشغال عناصر تروریستی وابسته به ترکیه قرار دارد. این عناصر وابسته به گروه تروریستی «ارتش آزاد» سوریه قرار دارند.
ترکیه عملیات «سپر فرات» در شهر الباب را در سال 95 «با هدف دور کردن عناصر داعش از مرزهای خود و جلوگیری از پیشروی گروه‌های کُرد مسلح» آغاز کرد و در سال 962017 هم کنترل این شهر را به طور کامل در دست خود گرفت.
سایر اخبار این روزنامه
تاکید سازمان ملل بر حاکمیت سوریه بر جولان اشغالی ورود مجلس به موضوع بنزین ترامپ سه جنایتکار جنگی را عفو کرد ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در 16 شهر تکمیل شد درگیری شدید میان ارتش سوریه و نیروهای ترکیه در شمال غرب حسکه بارش ‌برف و باران پاییزی در بیشتر مناطق کشور بیانیه حضرات آیات صافی و مکارم در مورد گرانی بنزین مرکز آمار: نرخ اجاره مسکن در تابستان 31 درصد افزایش یافت تهدید انصارالله یمن به حمله به عمق عربستان و امارات افشاگری مورالس از طرح آمریکا برای انتقال وی به گوانتانامو جزئیات اولین دفاعیات علی دیواندری به وظایف بانکی و حرفه‌ای‌ام عمل کردم - هیچ پولی در دوره مدیریتی‌ام گم نشده است مدارس استان تهران در همه مقاطع امروز تعطیل است تجلیل از چهار هنرمند خالق آثار دفاع مقدس خدمات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران الکترونیکی می‌شود با حضور لاریجانی 6 اثر پارلمانی در هفتمین همایش تاریخ مجلس رونمایی می‌شود 1.5 تا 2 میلیون دیابتی در ایران در معرض زخم مزمن هستند