دبیر شورای نگهبان: با دقت مشغول بررسی صلاحیت‌ها هستیم

دبیر شورای نگهبان گفت:‌ بررسی شکایات و صلاحیت‌ها آن هم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت‌فرسا است که البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا با ابراز نگرانی از وضعیت آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای کشور گفت: آلودگی هوا عوامل مختلفی دارد که باید هرچه سریع‌تر مسئولان مربوطه برای رفع آن چاره‌جویی کنند.
وی افزود: آلودگی هوا مشکلات زیادی را برای عموم مردم به ویژه بیماران و افراد سالخورده ایجاد کرده که ان‌شاءالله مسئولان نه فقط به شکل مقطعی بلکه راهکار دائمی برای حل این معضل پیدا کنند.
دبیر شورای نگهبان در ادامه به روند بررسی شکایات و صلاحیت‌ها در شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: الان در مقطع بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان هستیم و همکاران ما تا اواخر شب مشغول رسیدگی به پرونده‌های ثبت‌نام‌کنندگان بر اساس مستندات هستند.


وی تاکید کرد: بررسی شکایات و صلاحیت‌ها آن هم در زمان کوتاه، اقدامی به شدت طاقت‌فرسا است که البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نکرده حتی حق یک نفر نیز تضییع نشود.
دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری آزمون کتبی از داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: پنجشنبه هفته گذشته این آزمون با دعوت از ۲۷۲ نفر انجام شد و الان در مرحله تصحیح اوراق امتحانی داوطلبان هستیم که درصورت قبولی از آن‌ها برای آزمون شفاهی دعوت به عمل می‌آید تا پس از قبولی در ۲ مرحله کتبی و شفاهی صلاحیت‌های عمومی آن‌ها بررسی شود.
سایر اخبار این روزنامه
حواشی اولین سامانه دوچرخه اشتراکی نسل چهارم ایران بررسی شد دودِ «بیدود» محمدرضا ستاری بازی باخت- باخت مکانیسم ماشه رسانه‌ها چه نقشی در بازتولید خشونت و بازنشر آن دارند؟ چرخه معیوب «بازتولید خشونت» کلید حل مشکلات بازار مسکن، حمایت و تقویت بخش عرضه است؟! تنورِ داغِ مَسکن ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی که گره از اقتصاد کشور باز می‌کند مقاومت بانک‌ها دربرابر فروش اموال مازاد «ابتکار» از تلاش موافقان پیوستن ایران به FATF در آخرین فرصت باقی‌مانده گزارش می‌دهد کره‌شمالی اعلام کرده که تا آغاز سال نو میلادی یک هدیه به آمریکا خواهد داد ترامپ در انتظار هدیه کریسمس اون رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت: نگذاریم گله و شکایت‌ها مانع حضور مردم پای صندوق آراء شود دبیر شورای نگهبان: با دقت مشغول بررسی صلاحیت‌ها هستیم یک عضو کمیسیون انرژی خبر داد سوال از وزیر نفت درباره نقش بنزین در آلودگی هوا سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد مجوز به دولت برای جبران کسری درآمد نفتی از حساب ذخیره ارزی جنگ تجاری آمریکا و فرانسه