آنچه دیروز مجلس انجام داد

اقدام دیروز مجلس در تروریستی نامیدن پنتاگون و اختصاص 200 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به سپاه با تصویب طرحی سه فوریتی و ابلاغ آن به دولت ، دومین اقدام ایران علیه آمریکا بعد از ترور شهید سلیمانی بود .
اقدام خبیثانه ترامپ حتی خیانت به مردم آمریکا بوده است، او جنایت بزرگی مرتکب شد و اعضای تروریست پنتاگون نیز با این مسئله همراهی کردند و طبیعی است که اولین پاسخ را مردم در اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور، نظیر ترکیه، هند، مالزی و... درخیابان‌ها دادند؛ این پدیده نادری است.
کسی که سرباز وطن است از سراسر دنیا به عنوان سرباز فدایی وطن اینگونه مورد تمجید قرار بگیرد و ناگهان سیل عظیم حمایتی از او را داشته باشیم . اقدام پنتاگون و شخص ترامپ که مسئولیت این کار را برعهده گرفت، باعث شد تا شعاع حرکت دفاع از سلیمانی دنیا را در بربگیرد . تمجیدی که از شخصیت سلیمانی شد جهان را تکان داد و این دستاورد بزرگی بود. انسجام ملی بین مردم و هم افزایی ایران و عراق که در هشت سال دفاع مقدس رودروی هم بودند و امروزپشت به پشت هم در مقابل آمریکا هستند، نشان داد سردار شهید قاسم سلیمانی و سردارشهید ابو مهدی المهندس به عنوان چهره‌های محبوب ملت‌ها شناخته می‌شوند و چهره منحوس جامعه بشریت هم ترامپ است .
اکنون دومین گامی‌که ایران علیه آمریکا بعد ازاین برداشت، اجماع مطلق در تصویب این طرح سه فوریتی بود که مصوبه نادری است . مصوبه ای که ایران پنتاگون را در لیست سیاه قرارداد. بدیهی است بودجه ای که اکنون طبق این طرح به سپاه اختصاص یافته تا بتوانند نسبت به اقدامات هم تلافی جویانه و هم پیشگیرانه عمل کنند نیز لازم بود و می‌تواند برای شرایط روحی روانی اثر مثبتی بر ملت بزرگ ایران بگذارد و در تضعیف روحیه دشمن هم بی تاثیر نخواهد بود .
به هر حال من فکر می‌کنم این اقدامات تاثیرات بسیار مثبتی دارد و قطعا معادلات نظامی‌و سیاسی را برهم می‌زند و از هر نظر به نفع ما خواهد بود . جمهوری اسلامی‌برای اقدامات بازدارنده ناگزیر از بودجه ای که تخصیص داده است بود و امیدواریم که بعد از ضرب‌شست ایران به آمریکا، آن‌ها دیوانگی نکرده و اقدامی‌را دوباره تکرار نکند.