روایت دایی از بازی‌های پشت‌پرده!

آرمان‌ملي- حسين ردکا: در حالي‌که در هفته‌هاي گذشته بحث حضور علي دايي به‌عنوان يکي از گزينه‌هاي اصلي هدايت تيم‌ملي فوتبال کشورمان مطرح شد، روز گذشته خبري منتشر شد مبني‌بر اينکه علي دايي عضو هيات‌رئيسه فدراسيون هاکي شد! خبري که واکنش شديد شهريار را به‌دنبال داشت و البته در ادامه از سوي فدراسيون هاکي تکذيب شد.
عضويت
روز گذشته اعلام شد با حکم وزير ورزش و جوانان، علي دايي و علي اصغر پورمحمدي عضو هيات‌رئيسه فدراسيون هاکي شدند. به گزارش وزارت ورزش و جوانان، با پيشنهاد بهرام قديمي و موافقت وزير ورزش و جوانان علي دايي و علي اصغر پورمحمدي به عضويت هيات‌رئيسه فدراسيون هاکي درآمدند. همچنين با موافقت سلطاني‌فر، اکبر ترکان هم عضو هيات‌رئيسه فدراسيون ورزش بيماران خاص و پيوند اعضا شد. کيکاووس سعيدي نيز با حکم وزير ورزش و جوانان به عضويت هيات‌رئيسه فدراسيون کاراته ايران درآمد. علي مويدي خرم‌آبادي و سعيد شاهرخي هم با پيشنهاد رئيس فدراسيون جودو و موافقت وزير ورزش و جوانان عضو هيات‌رئيسه اين فدراسيون شدند.
واکنش علي دايي


علي دايي با انتشار پستي در صفحه شخصي خود نسبت به انتخاب عضو هيات‌رئيسه فدراسيون هاکي واکنش نشان داد. علي دايي ضمن رد تلويحي حضورش در فدراسيون هاکي، اعلام اين خبر در اين مقطع را با اغراض خاص خوانده است. دايي به‌همراه امير قلعه‌نويي از گزينه‌هاي سرمربيگري تيم‌ملي است که گفته مي‌شود شانس قلعه‌نويي بيشتر از علي دايي است و به‌زودي نيز سرمربي تيم‌ملي معرفي خواهد شد. او در اين پست آورده است: من به بازي‌هاي زشت پشت‌پرده براي خراب کردنم پيش شما عادت کرده‌ام. يکسال قبل صحبت شد اما هرگز موافقت نکردم چون هميشه در جايي وارد مي‌شوم که مفيد باشم نه ورزشي مثل هاکي که هيچ سررشته‌اي از آن ندارم. حالا دقيقا امروز با اهدافي خاص، خبري بدون هماهنگي با من بعد از يکسال منتشر و همه جا رسانه‌اي مي‌شود؛ آن هم دقيقا در روزهايي که همه مردم فوتبالدوست ما مي‌دانند چرا و به چه دليل و از چه سمتي اين خبر منتشر شده است. من از روزي که حرف حق زده‌ام، پي همه چيز را به تنم ماليده بودم و مي‌دانستم چه اتفاقي از سمت چه نهادهايي برايم خواهد افتاد اما شرفم را به بودنم ترجيح دادم. تنها چيزي که در اين فوتبال برايم مهم است، شما مردم هستيد که هر چه دارم از شما است، چه در اين فوتبال باشم و چه نباشم.
تکذيب
رئيس فدراسيون هاکي با ابراز تعجب از امضاي حکم عضويت علي دايي در هيات‌رئيسه اين فدراسيون گفت: اينکه اين حکم الان صادر شده جاي تعجب دارد، چرا که توافق من و او براي مدت‌ها پيش بوده است نه الان. بهرام قديمي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت: 6 ماه پيش دو نفر را براي عضويت در هيات‌رئيسه فدراسيون به وزارت ورزش معرفي کرده بوديم، مدتي بعد حکم يکي از آنها آمد اما براي آقاي دايي حکمي صادر نشد. فکر مي‌کردم انتصاب آقاي دايي در هيات‌رئيسه منتفي شده اما اينکه الان اين حکم صادر شده براي من هم جاي تعجب دارد. وي افزود: شرايط آقاي دايي الان تغيير کرده و او ظاهرا نمي‌تواند همراه فدراسيون هاکي باشد. با او صحبت کردم و حضورش در هاکي منتفي است. حکم آقاي دايي که به فدراسيون برسد فرد جديد را براي عضويت در هيات‌رئيسه به‌جاي دايي معرفي خواهيم کرد.