عزاداری برای رای نیاوردن نماینده مجلس!

آفتاب یزد – گروه شبکه: ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد تعدادی از حامیان یک نماینده مجلس که نتوانسته آرای لازم جهت ورود به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را کسب کند در یک گردهمایی به عزاداری می‌پردازند. این ماجرا مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آنها را در پی داشته است.
یکی از کاربران نوشته است:«واقعاً مردم دارن براش گریه میکنن؟!یعنی انقدر خوب و کاری بوده؟»
دیگری نوشت:« شاید باورش سخت باشه ولی این مراسم گریه و زاری حامیان نماینده برای رای نیاوردنش در انتخابات مجلس واقعیه»
یکی دیگر از کاربران گفته است: «وسط این بحران کرونا، ساعت‌ها درگیر این فیلم شدم. تعدادی از مردم برای نماینده شان به دلیل شکست در انتخابات چنین مجلس عزایی می‌گیرند و گریه می‌کنند»
کاربران دیگر نوشته‌اند: « شما هم ویدئوی مراسم سوگواری برای رای نیاوردن مجدد یک فردی که نماینده بوده را دیدید؟ واقعا شبیه یک فیلم کمدی است.چرا با خودتان اینکار را می‌کنید»،‌ «در اقدامی عجیب آن‌هم در شرایط خطرناک کرونا، تعدادی از مردم برای نماینده مجلس به دلیل شکست در انتخابات اخیر مجلس عزا گرفته و گریه کردند!»،‌«اینا اگه کاندیداشون رای می‌آورد، میخواستن چی کار کنن؟»
سایر اخبار این روزنامه
بدهی عباس ایروانی بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان است شایعه قحطی و قرنطینه شهرهای آلوده به کرونا باعث هجوم مردم به فروشگاههای زنجیره‌ای شد علی مطهری معتقد است اصولگرایان تازه کاری که با شعارهای تند و تیز انتخابات مجلس را بردند وقتی در موقعیت نمایندگی و در بطن کار قرار گیرند معتدل می‌شوند، آفتاب یزد این موضوع را بررسی می‌کند فرمان جهش فعلی قیمت ارز در دستان کیست؟ فتاح حق داشت یا خیر؟ عزاداری برای رای نیاوردن نماینده مجلس! چالش احتمالی مجلس بعدی با دولت، مردم را از اصولگرایان رویگردان می‌کند آمار جدید وزارت بهداشت حاکی از آن است که تا کنون 95 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و از این تعداد 15 نفر جان باختند ضمن آنکه روز گذشته اعلام شد حریرچی معاون وزیر بهداشت و محمود صادقی نماینده مجلس و چند مقام مسئول دیگر نیز مبتلا شده‌اند پایان فرعون مصر بهداشت خبری! اهمیت رکن چهارم دموکراسی بازگشایی محورهای مسدود با "غلاف غزه" واقع بینی بعد از آزمون و خطا! خبر تلگرامی