هر ۱۲ دقیقه، کرونا یک ایرانی را می‌کشد

آمار‌ها نشان می‌دهد در روز‌های اخیر آمار جانباختگان کرونا در ایران به شدت در حال افزایش است و هر ۱۲ دقیقه یک ایرانی بر اثر این بیماری می‌میرد.
به گزارش میزان،‌ سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۹۳۹۲ نفر رسید. سیما سادات لاری گفت: از 29 تا ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۸۶ مورد بستری شدند. لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ساعت‌های گذشته، ۱۲۰ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۳۹۲ نفر رسید. وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، گفت: در عین حال ۲۸۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۱۸ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است. آمار‌ها نشان می‌دهد در روز‌های اخیر هر ۱۲ الی ۱۵ دقیقه یک ایرانی بر اثر کرونا جان باخته است.
سایر اخبار این روزنامه
جسد متهم فراری پرونده فساد «اکبر طبری» در رومانی پیدا شد سرنوشت پر ابهام قاضی منصوری محمدعلی وکیلی ماموریت کرونا تغییر است، مقاومت نکنیم هر ۱۲ دقیقه، کرونا یک ایرانی را می‌کشد «ابتکار» از چالش برنامه‌ریزی اوقات فراغت کودکان در دوران شیوع کووید19 گزارش می‌دهد چه چالش‌هایی بر سر راه بازگشایی تماشاخانه‌ها وجود دارد؟ رویای بازگشت تئاتر از اولین شب تابستان «ابتکار» دلایل رشد قیمت ارز و تاثیر آن بر اقتصاد کشور را بررسی کرد خیر و شر گرانی دلار شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از 8 سال علیه ایران قطعنامه صادر کرد بازگشت قطعنامه‌های ضد ایرانی باید از برگزاری تجمع‌ها به عنوان مهم‌ترین عامل شیوع بیماری ممانعت شود هشدار روحانی درباره بازگشت کرونا افشاگری‌های جدید علیه ترامپ چقدر در انتخابات به ضرر او خواهد شد؟ خیانت بولتون به ترامپ جهانگیری در گفت‌وگو با نخست‌وزیر سوریه: ترور سردار سلیمانی تغییری در سیاست‌ حمایت از جبهه مقاومت ایجاد نکرده است