صدور کيفرخواست با ۳ عنوان اتهامي سنگين

مولاوردي: کيفرخواستي به من ابلاغ نشده
کيفرخواست
با 3 عنوان اتهامي سنگين
کيفر خواستي براي معاون رئيس‌جمهور در دولت اول روحاني صادر شده که در آن اتهامات سنگين «تشويق به فساد و فحشا» و «ارائه اطلاعات طبقه بندي شده» تاييد شده است. کيفرخواستي براي شهيندخت مولاوردي صادر شده که در آن اتهامات سنگين «تشويق به فساد و فحشا» و «ارائه اطلاعات طبقه بندي شده» تاييد شده است. به گزارش فارس، «شهيندخت مولاوردي» معاون سابق رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده با شکايت دستگاه امنيتي و انتظامي کشور با سه عنوان اتهامي در دادسراي فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد و کيفرخواست نامبرده صادر و جهت رسيدگي به دادگاه ارسال شد. مولاوردي در دادستاني با اتهامات فعاليت تبليغي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي(ماده 500)، تشويق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن(ماده 639) و در اختيار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندي شده با هدف بر هم زدن امنيت کشور(ماده 505 قانون مجازات اسلامي) مجرم شناخته شد. مجازات مرتکبين جرائم مندرج در مواد 505 و 639 قانون مجازات اسلامي تا 10 سال حبس در نظر گرفته شده است.


مولاوردي: کيفرخواستي به من ابلاغ نشده
مولاوردي گفت: تاکنون هيچ کيفر خواستي به من ابلاغ نشده و من هم از طريق کانال ها متوجه اين موضوع شدم. شهيندخت مولاوردي دستيار سابق رئيس جمهور در امور شهروندي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خبر صدور کيفرخواست براي خود اظهار کرد: هنوز هيچ کيفرخواستي به من ابلاغ نشده است. وي ادامه داد: کانال‌هاي مختلفي درباره صدور کيفرخواست براي من خبر داده‌اند که من خودم هم اين موضوع را از طريق کانال‌ها متوجه شدم، اما هنوز هيچ کيفرخواستي به من و وکيلم ابلاغ نشده است. در اين خصوص برخي رسانه‌هاي خبري مدعي صدور کيفرخواست با 3 عنوان اتهامي براي مولاوردي شدند.
اين رسانه‌ها نوشتند: «معاون سابق رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده با شکايت دستگاه امنيتي و انتظامي کشور با سه عنوان اتهامي در دادسراي فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد و کيفرخواست نامبرده صادر و جهت رسيدگي به دادگاه ارسال شد.
مولاوردي با اتهامات فعاليت تبليغي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي (ماده 500)، تشويق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن (ماده 639) و در اختيار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندي شده با هدف بر هم زدن امنيت کشور (ماده 505 قانون مجازات اسلامي) مجرم شناخته شد.
مجازات مرتکبين جرائم مندرج در مواد 505 و 639 قانون مجازات اسلامي تا 10 سال حبس در نظر گرفته شد