جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیازمندی‌های دفاعی کشور متناسب با تهدیدات ساخته می‌شود

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کشورهایی هستند که بخواهند محصولات دفاعی ایران را خریداری کنند، گفت: نیازمندی‌های صنایع دفاعی کشور متناسب با تهدیدات دشمن در داخل طراحی و ساخته می‌شود.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ نوذر نعمتی با اشاره به اقتدار دفاعی ایران اظهارداشت: خط قرمز ما امنیت، حفظ تمامیت ارضی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است، دکترین نظام این است که تجاوزی به هیچ کشوری انجام نمی‌دهیم ولی قاطعانه از امنیت کشورمان دفاع می‌کنیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که در بحث دفاع، نمی‌توانیم به خارج از مرزها وابسته باشیم، تجهیزات دفاعی چیزی نیست که بتوانیم برای تامین آن وابستگی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: تحریم‌ها عزم مسئولان حوزه نظامی و دفاعی کشور را جزم کرد تا در زمان تحریم یا غیرتحریم، در بحث تجهیزات اصلی صحنه دفاع وابستگی به خارج از مرزها نداشته باشیم، این جریان در دوران‌های مختلف به شکل شبانه‌روزی در صنعت دفاعی کشور شکل گرفته است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز در ارتباط با محصولات دفاعی، وابسته به خارج نیستیم و هر چیزی که نیاز داشته باشیم، مسئولان و کارشناسان عملیاتی ما با توجه به رصد تهدیدات و تجزیه و تحلیل آن، محصولات دفاعی متناسب با تهدیدات موجود را طراحی می‌کنند و قدرت بالایی هم در طراحی و ساخت وجود دارد.
سایر اخبار این روزنامه
معاون اول رئیس جمهوری: دولت مانع فروپاشی ایران شد علیرضا صدقی ناکارآمدی نهادهای تصمیم‌گیر و نفس‌های تنگ جامعه اصولگرایان و اصلاح‫طلبان با کاهش اقبال اجتماعی روبرو شده اند؟ انقراض ژنتیک و نسل در احزاب سیاسی چرا تاریخ برگزاری مهم‌ترین حراج آثار هنری کشور هنوز مشخص نیست؟ جدال «حراج تهران» و کرونا پاسخ سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص توافق‫نامه جدید آذربایجان و ارمنستان مرزهای جغرافیایی ایران تغییر نکرده است «ابتکار» در گفت و گو با کارشناسان چگونگی وضعیت بازارهای داخلی در ماههای آتی را بررسی کرد دوربرگردان بازارها در نیمه دوم اقتصاد زیرساختها برای رعایت پروتکل‌ها در وسایل نقلیه عمومی آماده است؟ دشواری های اجرای «سفر بدون تست کرونا ممنوع!» رئیس قوه قضائیه: پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست آزمایش انسانی از هفته آینده آغاز می‫شود آخرین اخبار واکسن ایرانی کرونا از زبان وزیر بهداشت جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیازمندی‌های دفاعی کشور متناسب با تهدیدات ساخته می‌شود آزمایش انسانی از هفته آینده آغاز می‫شود آخرین اخبار واکسن ایرانی کرونا از زبان وزیر بهداشت