سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم


کنتور مستقل آپارتمان‌های قدیمی/ محمد شریفی‌نیا از همدان: از وزارت نیرو درخواست داریم برای آپارتمان‌های قدیمی تصمیم و یا طرحی اتخاذ کنند که این آپارتمان‌ها دارای کنتور مستقل آب شوند و هرکس هزینه مصرفی آب خود را مستقل پرداخت کند. این کار در صورتی که اجباری شود تمامی آپارتمان‌ها دارای کنتور مستقل آب شده و مشکلات بسیاری از هموطنان در این خصوص حل می‌شود.
حل مشکلات مرغداران/ یک شهروند: در اخبار مطلبی از یک خبرنگار ایلامی منعکس شد که ایشان به چند مرغداری مراجعه کرده بودند و متوجه شدند که خاک اره به دان مرغ اضافه شده که باعث ایجاد مشکلاتی برای مرغداران شده بود. از مسئولین محترم خواهشمندم به وضعیت مرغداری‌ها نظارت بیشتری داشته باشند تا این مشکلات کاهش یابد.
مشکلات آموزش مجازی دانش‌آموزان/ خانم جعفری مقدم از بابل: برنامه آموزش برای دانش‌آموزان به صورت مجازی انجام می‌شود. در حال حاضر معلمان فقط نیم ساعت برای دانش‌آموزان وقت می‌گذارند. در این نیم ساعت چه آموزش مؤثری صورت می‌گیرد! در این زمان کوتاه شاید اینترنت ضعیف شودو دانش‌آموز نتواند به ارتباط اینترنتی داشته باشد. با آموزش و پرورش بابل تماس گرفتم که پاسخ روشنی در این زمینه نمی‌دهند. از مسئولین محترم درخواست دارم مشکلات به وجود آمده در آموزش مجازی را مرتفع کنند.