سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

مالیات از خانه‌های خالی/ آقای میراسماعیلی: وزیر راه و مسکن و شهرسازی اصرار دارند که از مسکن‌های خالی مالیات دریافت شود. این برای کشوری که قیمت‌ها و اجاره‌بها کنترل می‌شود راهکار خوبی است. اما زمانی که مالیات از صاحب ملک دریافت شود. صاحب ملک هم زمان فروش قیمت آن را بالاتر اعلام می‌کند. لطفاً در این مورد بررسی شود.
تفاوت در همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ آقای عدنی: چرا حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری 70درصد و حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی 20درصد افزایش داشته است؟ چرا بین این دو گروه بازنشستگان این همه تفاوت. در افزایش حقوق به سبب اجرای قانون همسان‌سازی رخ داده است؟ از مسئولین محترم درخواست رسیدگی داریم.
کسر هزینه خوابگاه و غذا در ایام آموزش مجازی/ آقای کاظمی: با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها و انجام آموزش‌های دانشجویان به صورت مجازی، چرا دانشگاه فرهنگیان هر ماه مبالغی را به عنوان هزینه خوابگاه و غذا از حقوق دانشجویان کسر می‌کند؟! از مسئولین ذیربط درخواست پیگیری داریم.
پرداخت وام خرید مسکن/ فتح‌الله عدنی از کرج: بازنشسته تأمین اجتماعی هستم. با دو میلیون و پانصد هزار تومان حقوق، چطور می‌توانم قسط 4 میلیونی بابت وام خرید مسکن را بدهم؟ هیچ‌وقت ما خانه‌دار نخواهیم شد.