سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم



کارت ایثار سربازان دوران جنگ/ آقای دیدار از ساری: می‌خواستم در‌ خصوص ایثارگرانی که سرباز وظیفه بودند، رئیس جمهوری یا هیأت دولت جواب بدهند که لایحه‌ای در مجلس تصویب شده که هر کس بیش از 6 ماه در منطقه عملیاتی بوده برایش حق و حقوقی در نظر بگیرند.آیا توی این سال‌ها هنوز برای این ایثارگران تصمیمی نگرفته‌اند که حق و حقوقی پرداخت شود؟
عوارض تابلوی واحد صنفی/ علی کیانی: سال 97 دیوان عدالت اداری رأی صادر کرد که شهرداری حق گرفتن عوارض بابت واحدهای صنفی ندارد و سال 97 شهرداری این عوارض را نگرفت. سال 98 به خاطر مسائل کرونایی خبری نبود و الان برای کلیه واحدهای صنفی قبض عوارض صنفی در نظر گرفته شده با رقم های بسیار بالا و عوارض سال 98 را هم درآن لحاظ کرده‌اند. برای بنده که یک واحد 15 متری اجاره‌ای برای لوازم یدکی در انتهای تهرانسر دارم، حدود 13 میلیون عوارض تابلو آمده در صورتی که هر ساله بابت عوارض پسماند، شهرداری و اتحادیه مبالغی پرداخت می‌کنم و حدود 8 میلیون مالیات می‌دهم.
تکمیل نشدن زیرگذر قائمشهر بعد از 14 سال/ آقای قربانی: مدت 14 سال است که زیر گذر 5 کیلومتری ورودی به قائمشهر روستای متون کلا هنوز تکمیل نشده و نماینده محترم مجلس هم در دوره قبل و هم دوره فعلی پیگیر بوده و قول تکمیل آن را داده‌اند اما تاکنون تکمیل نشده و هرساله تعداد زیادی تصادفات شدید در این مسیر رخ می‌دهد. از مسئولان محترم راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر تقاضای رسیدگی داریم.