توهین طبقه‌ای به مردم!

آفتاب یزد- گروه شبکه: برنامه «همرفیق» یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است که هر هفته از نماوا منتشر می‌شود. بخشی از این برنامه مربوط می‌شود به مردمی که فیلم‌هایی با موضوع رفاقت ارسال می‌کنند که به قید قرعه به بهترین آن، ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد. حال در یکی از قسمت‌های این برنامه که پانته آ بهرام و خواهرشان مهمان آن بودند، اظهاراتی از سوی خواهر پانته آ بهرام مطرح شد که حاشیه ساز شده است. شهاب حسینی در برنامه همرفیق از خواهر پانته آ بهرام می‌پرسد نظرتان در مورد جایزه ۲۰ میلیون تومانی برنامه به مخاطبین چیست؟ که رکسانا بهرام پاسخ داد که با توجه به طبقه‌ای که هستند عدد خوبی است! برخی‌ها از اظهارنظر خواهر این بازیگر برداشت کردند که به طبقه معیشتی برخی مردم توهین شده است.
> واکنش کاربران
این موضوع به هر حال واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را درپی داشته است.
یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «حالمون خوب نیست خواهشا شما هم لگدمون نزنین».


دیگری نوشت: «شما از چه طبقه‌ای هستی خانم طبقه تافته جدا بافته».
یکی دیگر از کاربران گفته است: «شاید باورتون نشه ولی یکی از بزرگترین مشکلات این مملکت همین بازیگرانند که با استفاده از فضای مجازی نبض جامعه و عوام رو دست گرفتن».
کاربر دیگری اینطور می‌نویسد: «این سطح مردم رو خودتون بوجود آوردین».
کاربران دیگر نوشته اند: «از پول همین مردم است که امثال شماها فکر می‌کنید تافته جدا بافته هستید»، «وقتی ارزش‌ها حساب بانکی میشه یعنی فاتحه فرهنگ کشور خونده شده»، «اونوقت خودشون تو کدوم طبقه تشریف دارن!»، «من اصلا اهل این کارها نیستم حتی فکرشو هم نمی‌کنم. ولی ایشون چقدر تکبر و غرور داشت توی کلامش، به کسانی که شوق و ذوق دارن و فیلم میفرستن توهین شد، همه بخاطر پول این کارها رو نمی‌کنند کلا حوصله و علاقه دارن»، «متاسفم برای امثال تو که مردم رو پایین‌تر از سطح خودتون می‌بینین»، «بعضی‌ها چه زود یادشون میره که از کجا آمده‌اند، اگر همین مردم نبودند که شما اینجا نبودید».