پیام تبریک نایب رئیس شورای عالی وکلا در پی انتصاب معاون‌اول قوه قضائیه

نایب رئیس شورای عالی وکلای قوه قضائیه انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب دکتر مصدق را به عنوان معاون‌اول قوه قضائیه تبریک گفت.
در متن پیام دکتر یوسف‌رضا ادیب‌زاده خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین جناب دکتر مصدق آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی را از سوی ریاست محترم قوه قضائیه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
ادیب زاده افزود: بی‌تردید حضور شما در این جایگاه همانند حضور موثر شما در معاونت حقوقی قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری که با درایت، تدبیر و اشراف در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا همراه است، ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد سیاست‌های ریاست محترم قوه قضائیه و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در دستگاه قضا خواهد بود.
نایب رئیس شورای عالی وکلای قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد: با عنایت به پشتوانه‌ای ارزشمند از سوابق انقلابی و تجربیات قضائی و اجرایی در کنار دانش و تخصص علمی و فقهی حضرتعالی و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، شاهد روزهای نوید بخشی در این عرصه مهم و حساس برای کشور عزیزمان باشیم و ریاست محترم قوه قضائیه را در مسیر خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم و نظام مقدس اسلامی
موفق گردانید.