دفاع قابل تامل نماینده‌ای که به صورت سرباز سیلی زد از جوانگرایی در کابینه

آقای عنابستانی! جای سیلی شما هنوز درد می‌کند
آفتاب یزد- گروه شبکه: در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، علی اصغر عنابستانی به عنوان موافق حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم که یک جوان است، گفت: «چرا فراموش می‌کنیم که ژنرال‌های تدبیر و امید چه بر سر این ملت آوردند؟ می‌گویند روزهای سختی داریم و فرصت آزمون و خطا نداریم اما سوالم این است مگر آن روزهای سخت نبود و جنگ نبود که کشور را به جوانان سپردیم؟ نسل جوان ۴۰ سال به نظاره نشسته‌اند و ایده‌هایشان مثل بغض در گلو مانده است. جوانان خون دل خورده‌اند. جوانان را به خامی متهم می‌کنند تا دستشان کوتاه نشود. به نسلی که ایده دارد فرصت بدهید. من ۱۶ سال قبل در شهرداری مشهد به امثال باغ‌گلی فرصت دادم و نتیجه گرفتم. به جوانی که برنامه دارد، انقلابی است و تخصص دارد فرصت بدهید.»
عنابستانی این سخنان را در حالی مطرح می‌کند که هنوز مردم سیلی‌ای که به سرباز وظیفه پلیس راهور (که اتفاقا جوانی است که عنابستانی مدعی است باید به آن‌ها فرصت داد) زد، فراموش نکرده اند. جالب اینجاست که پرونده این ماجرا با گذشت چند ماه از آن همچنان باز است. از همین رو اظهاراتش با واکنش‌هایی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده است.
یکی از کاربران در این باره نوشته است: «اگرآقای باغ گلی‌ یک شانس هم برای رای آوردن داشت بادفاع بد آقای عنابستانی این شانس رو هم


از دست داد.».
دیگری نوشت: «یعنی واقعا عنابستانی در موافقت با وزیر پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش، سخنرانی کرد و گفته به جوانان فرصت دهید. با سیلی که زدی چه کنم».
کاربر دیگری گفته است: «باورم نمیشه که ایشون میاد از جوانان دفاع میکنه».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «همین مونده بود که شما که به جوون مردم سیلی می‌زنی بیای از وزیر جوان دفاع کنی»