سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جـوابیه


جوابیه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در پاسخ به پیام منتشر شده «درباره شاخه‌های درختان هرچند مدت یک‌بار نیاز به هرس دارند» / با سلام و احترام، پیرو درج پیام یکی از شهروندان محترم در مورخ 18 شهریور 1400 با موضوع شاخه‌های درختان هرچند مدت یک‌بار نیاز به هرس دارند به استحضار می‌رساند: انجام عملیات هرس زمستانه به‌طور سالانه و مطابق دستورالعمل‌های فنی در فصول مناسب (زمان خواب) به منظور زیبایی، ایمنی و سلامتی درختان تحت ‌نظارت کارشناسان متخصص و کارگران با تجربه صورت می‌پذیرد.
علی محمد مختاری
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران

نظــــــر مـــردم

نصب سرعتگیر در شهرک بهشتی/ آقای بلغار: متأسفانه در شهرک بهشتی منطقه 19 تهران شاهد تصادف‌های زیادی به دلیل سرعت بالای وسایل نقلیه هستیم. از مسئولان درخواست داریم نسبت به نصب سرعت‌گیر در این محدوده اقدام کنند.
برخورد با شهروندان ناقض پروتکل‌های بهداشتی/ یک شهروند: برای مواجهه با ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی واجب است. متأسفانه در سطح شهر با افرادی روبه‌رو می‌شویم که این پروتکل‌ها را جدی نمی‌گیرند و جان هموطنان را به خطر می‌اندازند. از مسئولان تقاضای برخورد قانونی با این افراد را داریم تا شاهد مرگ و میر کمتری بین هموطنان باشیم.