دمشون گرم!

آفتاب‌یزد- گروه‌شبکه: یکشنبه شب نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد، مواضع تروریست‌های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) را در منطقه دیرالزور سوریه مورد اصابت قرار داد. بنا بر اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه پاسداران، این اقدام بخشی از انتقام سپاه از تروریست‌ها بابت حملات تروریستی اخیر آنها در تهران بوده است. بنا به گفته سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، دشمنان ما باید هوشیار باشند، ما جواب ترقه‌بازی تروریست‌های تکفیری‌ را با موشک دادیم. حال این اقدام سپاه که با واکنش‌های مثبت از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده باعث شد آنها با ایجاد هشتگ‌هایی چون «#سیلی سپاه» یا «#سیلی موشکی» خوشحالی و تشکر خود از این اقدام سپاه را نشان دهند.
یکی از کاربران توئیت کرده است: «موشک‌های سپاه افتخارآمیز است، دمشون گرم.»
کاربر دیگری عنوان داشته است: «از دیشب که خبر حمله موشک‌ها رو شنیدم، واقعا خوشحال شدم.»
فرد دیگری گفته است: «موشک بیشتر از اینکه برای انتقام از داعش لازم باشه برای بازتولید غرور له شده ایرانی در چهار سال اخیر لازم بود. دم بچه‌های سپاه گرم.»


شخصی نیز در توئیت خود اینگونه نوشت: «این تازه نوه بمب‌هایمان بود.»
دیگری نوشت: «سپاه عجب سیلی زد. دیرالزور سوریه عرصه جولان موشک‌هایی بود که به‌راحتی می‌تواند بر سر سعودی نیز فرود بیاید.»
یکی دیگر از کاربران گفته است:«سپاه از کرمانشاه و کردستان، داعشیا رو تو دیرالزور موشک بارون کرده، جونم سپاه.»
کاربران دیگر این‌طور نوشته‌اند: «داعش سیلی خورد تا دیگران صدایش را بشنوند»، «به‌راستی که امنیت اتفاقى نیست»، «باید اعتراف کنم که تازه متوجه شدم حمله داعش، ترقه‌بازی بیش نبود»، «همانطور که جواب "های"، "هویه" جواب "ترقه" هم "موشکه"»، «سیلی سپاه بیشتر به اُردنگی می‌مانست»، «اقدام امشب سپاه برای انتقام‌گرفتن از تروریست‌ها یعنی دوران بزن و در رو تموم شده»، «زدی ضربتی، موشکی نوش کن!»، «بیشتر نیروهای داعش در دیرالزور جمع شده بودن فک کنم نصف داعش تو این حمله از بین رفته»، «ایول! فاصله ۶۵۰ کیلومتری کرمانشاه- دیرالزور با بالستیک‌های ساخت ایران»، «این را دشمن بداند، دشمنان نمی‌توانند به ما سیلی بزنند؛ ما به آنها سیلی خواهیم زد»، «موشک جواب ترقه، این است سیلی سپاه»، «سیلی که صدایش
بیخ‌گوش اسرائیل بلندتر شنیده شد»، «انتقام ما سخت و فراموش نشدنی است»، «وقتی ببینی سیلی موشکی به داعش پنج روز قبل از روز قدس ‌بوده، شیرینی‌اش چند برابر میشه»، «کار سپاه همینه دفاع از کشور در مقابل تروریست‌ها و حفاظت از مرزها»، «داعش اومد تو قلب تهران ١٨ نفر رو کشت و رجز خوند سپاه هم جوابش رو داد»، «غرور ملی رو امروز تو چشم هموطنام دیدم با موشک‌های سپاه به مقر داعش»، «سیلی آنقدر محکم بوده که رد انگشتان سپاه بر خاک دیرالزور مانده هنوز...»، «سپاه هم سر جای خودش بلده بترکونه دمش گرم»، «خداروشکر، تو مملکت امنیت داریم و خیالمون تخته تخته»، «عربستان و ترکیه و هم‌پیمانانش از امشب دوباره کابوس خواهند دید! کابوس اقتدار ایران!»
**
واکنش هنرمندان
البته در این میان بسیاری از هنرمندان در صفحات مجازی‌شان به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست‌ها واکنش نشان دادند.
بهنوش بختیاری، بازیگر کشورمان نوشت: «حمله موشکی سپاه پاسداران به شکل دقیق و موفقیت‌آمیز به تروریست‌های تکفیری در شرق سوریه... ما اینیم... ریخته‌شدن هیچ خونی بی‌جواب نمی‌ماند در مملکت من ایران... انتقام هموطنان رفته‌ام در هفده خرداد. درود بر مدافعان وطن.»
رضارشیدپور، بازیگر و مجری تلویزیون نیز نوشت: «دشمن التهاب ما را خواست، اما اقتدارمان را دید. دستمریزاد به شیرمردان سپاه و ارتش ایران. آرشی داری به تیر انداختن، دست بهرامی به شیر انداختن، کاوه‌آهنگری ضحاک‌کش، پتک دشمن‌افکنی، ناپاک‌کش.»
احمد ایراندوست دیگر بازیگر کشورمان در صفحه‌اش نوشت: «جواب ترقه را با موشک دادیم... سیلی محکمی بود... یا زهرا(س).»
همچنین فقیهه سلطانی، بانوی بازیگرمان اینطور نوشت: «ایران ای بیشه شیران... ای مرز دلیران پاینده باشی. باشد که ریشه تمام شرارت‌ها و نامردی‌ها در تمام جهان
خشکیده شود.»
المیرا شریفی‌مقدم، گوینده خبر نیز نوشت: «موشک‌های سپاه پاسداران پرتاب شد. سپاه پاسداران کرمانشاه و کردستان چندین فروند موشک میان‌برد زمین به زمین به سمت مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور واقع در شرق سوریه پرتاب کرد. خبرها حکایت از اصابت دقیق موشک‌ها به اهداف و هلاکت تعداد زیادی تروریست داعشی و انهدام تجهیزات، سامانه‌ها و سلاح‌های تکفیری‌ها دارد. دیرالزور در فاصله صدکیلومتری عراق و چند سالی است بین ارتش سوریه و داعش دست به دست می‌شود و تا پایگاه موشکی کرمانشاه، ۶۵۰ کیلومتر فاصله دارد. نگران نباشید. این بار سپاه مقتدر حواسش به همه چیز هست.»