چالوس و آزادراه تهران- شمال مسدود برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از از بارش برف و باران در محورهای ۱۸ استان و انسداد شش محور مواصلاتی خبرداد.
سرهنگ شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از تردد روان در تمامی محورهای اصلی کشور است و مشکل ترافیکی وجود ندارد.
وی درباره آخرین وضعیت جوی نیز گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان و کردستان گزارش شده است.
شیرانی ادامه داد: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری‌، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده و لازم است رانندگان حتما مقررات مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کنند.


اسامی محورهای مسدود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به محورهای مسدود نیز گفت: برابر آخرین گزارش‌ها محور زنجان-طارم به علت بارش برف و کولاک، محور هندیجان-دیلم به علت بارش باران و آبگرفتگی و محور جدید هشتگرد-طالقان و انسداد محور کردستان سروآباد-پاوه (گردنه تته) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.
شیرانی ادامه داد: همچنین آزادراه تهران-شمال و محور کرج-چالوس نیز به علت بارش باران و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است و مسیر جایگزین محور های هراز و فیروزکوه است.
وی افزود: هموطنانی که قصد سفر در جاده ها را دارند می بایست آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی را داشته باشند. همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خاتمه افزود: رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه در این شرایط موکدا توصیه می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
اصلاحاتی که در قوه قضائیه صورت گرفت تحول در عدلیه محمدعلی وکیلی آیااقتصادایران راه نجات دارد؟ بهترین معدل امتیاز گیری دور رفت ادوار جام جهانی ایران صعود و رکوردشکنی را با هم می خواهد چرا خبرنگاران در راه مبارزه با فساد باید مورد حمایت قرار بگیرند؟ بار سنگین قلم در جدال با تبعیض نرخ مشارکت اقتصادی افزایش ۴۱.۴ درصدی داشته است بازار کار در حال بازگشت به شرایط قبل از کرونا «ابتکار» تاثیر آزادسازی منابع ارزی و گره احتمالی مذاکرات را بر بازارها بررسی کرد بیم و امید سیگنال‌ها برای اقتصاد ایران نتیجه سفر اروپایی باقری چه خواهد بود؟ راستی آزمایی، گره اصلی مذاکره در جریان بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب سروش مطرح شد تاکید رئیس جمهوری بر باز اجتماعی کردن مددجویان امام جمعه موقت تهران: خدمت به جامعه واجب است امیرعبداللهیان: قصد نداریم در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفت‌وگوهای پیشین، بمانیم نخست وزیر استرالیا: دروغگو نیستم چالوس و آزادراه تهران- شمال مسدود برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان سردار حاجی‌زاده: اگر اسرائیل بهانه به دست ما بدهد، قطعا نابودی اش جلو خواهد افتاد اردوغان در جواب آتن: یونان پایگاه نظامی آمریکا شده است