محمود عباس به بشار اسد پیام داد

هیاتی عالیتربه از جنبش فلسطینی «فتح» با « فصیل مقداد » وزیر امور خارجه سوریه دیدار کردند و پیام «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی به «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه را تسلیم وی کرد.
به گزارش ایرنا پایگاه روزنامه «الوطن» سوریه نوشت: این هیات فلسطینی امروز (یکشنبه) در دمشق با «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
پیش‌تر «احمد حلس» یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح در خصوص جزئیات سفر نمایندگان جنبش آزادیبخش ملی فلسطین (فتح) به سوریه گفته بود: هیئت مرکزی فتح که از چند روز قبل به سوریه سفر کرده است با وزیر امور خارجه سوریه دیدار خواهد کرد و پیام «محمد عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه را تسلیم وزیر امور خارجه سوریه می‌کند.
وی اظهار کرد: پیام محمود عباس به بشار اسد بر عمیق شدن روابط بین برادران فلسطینی و سوری و تمایل رهبری فلسطین برای تقویت پیوندهای برادرانه بین تشکیلات خودگردان فلسطین و جمهوری عربی سوریه تاکید دارد. به ویژه اینکه پس از هدف قرار گرفتن سوریه، مواضع رهبری فلسطین حفظ ثبات و تمامیت ارضی سوریه بود.
عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین با اشاره به اینکه رهبری فلسطین به رغم فشارهایی که با آن مواجه بود به ثبات، وحدت و امنیت سوریه علاقه‌مند بود، افزود: رهبری سوریه از این موضع مثبت مردم فلسطین و رهبری آنها قدردانی کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم قم: مذاکره، صحبت و تعامل با دشمن در مقطعی به معنای تسلیم شدن نیست پیمان مولوی درس‌های قزاقستان در تاثیر تصمیمات اقتصادی بر جامعه حمید لبخنده، خالق «در پناه تو» درگذشت خاموشی کارگردان خاطره‌ساز هنوز حدود ۸ میلیون نفر در کشور واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند واکسن‌نزده‌ها و خطر شکل‌گیری پیک «اُمیکرون» آیا توسعه گازی ایران از مسیر روسیه می‌گذرد؟ تهران-مسکو در آستانه یک توافق استراتژیک میزان افزایش حقوق در بودجه سال آینده ۵ تا ۲۹ درصد در نظرگرفته شده است حقوق جا مانده از تورم کلیات لایحه بودجه 1401 تصویب شد حذف مشروط ارز 4200 محمد باقر قالیباف: درباره سقوط هواپیمای اوکراینی شفاف سازی شود مذاکرات به مرحله برگشت ناپذیر رسیده است؟! کاهش «پرانتزهای باز» در مذاکرات وین افزایش هراس صهیونیست‌ها از روند مثبت مذاکرات نجات اقتصاد؛ نجات وطن تاثیر تحولات قزاقستان بر بهای نفت محمود عباس به بشار اسد پیام داد