حبس دشداشه پوش‌ها با حکم بیگانه کروات!

امید مافی‪-‬ تقدیر اینگونه رقم خورده که نبرد سنتی فوتبال آسیا اینبار تشریفاتی از آب در آید.یوزهای آریایی که با شکار شیرهای بی‌یال و دم عراق امتیاز خود را به عدد ۱۹ رساندند و جشن زودهنگام به جام جهانی را برپا کردند حالا در آزادی به ملاقات امارات زخم خورده می‌روند.قشون نگون بختی که در هوای شرجی آن سوی آب توسط یوزها تکه پاره شد تا دشداشه پوش‌ها با دست خالی ورزشگاه را ترک کنند.
حالا در سرمای تهران باز هم این سربازان اسکوچیچ هستند که دویدن به قصد شکار و پریدن را در دستور کار قرار می‌دهند تا کاری کنند که توپچی‌های مغموم امارات روی برانکارد به ناکامی خویش اعتراف کنند و همچون نبردهای تمام این سال‌ها پس از نود دقیقه سر از سیاره‌ای خالی از سکنه درآورند.
دراگان که با هنرش سه ایستگاه زودتر،قطار تیم ملی را به جشنواره بزرگ رسانده بعید نیست امروز به مردانی که مدت‌ها به نیمکت دوخته شده بودند فرصت بازی دهد تا از مرزهای آبی رد شوند و با خرد کردن استخوان‌های اماراتی‌ها ثابت کنند ایران روی نیمکت خود هم یک قشون تا بن دندان مسلح نشانده است.
قشونی که با تلنگری از سوی غریبه کروات سیمای رقیبان را مچاله و فرامین تاکتیکی اسکوچیچ را عملیاتی خواهد کرد.یک ارتش جدید با مختصات جدید و پلن‌های جدید برای تیمی که در آغوش جام جهانی آرام گرفته می‌تواند پتانسیل فوتبال ایران را از زاویه‌ای دیگر نشان دهد.


صبر می‌کنیم تا ببینیم شاگردان برت فان مارویک چشم آبی که سودای حضور در پلی‌آف را در سر می‌پرورانند آیا می‌توانند سر به سر یوزها بگذارند و غول بزرگ قاره را آزار دهند یا به حکم پسران اسکوچیچ به حبس ابد محکوم خواهند شد.
صبر می‌کنیم تا ببینیم پس از نمایش عصرگاهی و پیکار تماشایی دو رقیب سنتی فوتبال قاره، چه کارنامه‌ای سراغ این جدال را خواهد گرفت؟