سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



نظــــــر مـــردم

تعیین تکلیف زمین‌های واگذار شده  از طرف جهاد سازندگی/ یک شهروند از تهران: سال 75 از طرف جهاد سازندگی به کارمندان جهاد در تهران 160 متر زمین در حاشیه تهران در قالب تعاونی واگذار شد و از کارمندان بابت این زمین‌ها پول گرفتند و سند منگوله‌دار هم  برایشان صادر شد. اما بعداً اعلام شد که این زمین‌ها در محدوده کمربند سبز تهران قرار گرفته و به همین دلیل اجازه هرگونه تصرف، شامل ساخت‌و‌ساز و... داده نشد. در پیگیری کارمندان جهاد ، مسئولان اعلام کردند که قرار است زمین‌های مذکور با زمین‌های دیگری در منطقه 22 تهران معاوضه شود اما به دلیل سهل‌انگاری مسئولان مربوطه و نبود عزم کافی برای حل این مشکل طی سالیان گذشته صاحبان زمین همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند. از مسئولان مربوطه درخواست می‌شود حق کارمندان زحمتکش جهاد را به آنان برگردانند.

افزایش نرخ تاکسی توسط رانندگان/ خانم فروزش: متأسفانه بعضی از رانندگان تاکسی خودسرانه قیمت کرایه‌ها را زیاد از مسافران می‌گیرند در صورتی که تاکسیرانی مصوبه‌ای بابت گران شدن قیمت نرخ کرایه نداشته‌اند. لطفاً سازمان تاکسیرانی نظارت بیشتری بر فعالیت تاکسیرانان داشته باشد تا از تکرار تخلف در این باره جلوگیری گردد.