سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



جـوابیه

پاسخ به مطلب روزنامه ایران، مورخ 28/10/1400 صفحه 1 با عنوان: کاهش فاصله زمانی بین قطارهای مترو: با سلام، احتراماً ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند: هم اکنون شبکه خطوط متروی تهران با 2144 حرکت روزانه توسط 134 رام قطار فعال در حال سرویس‌دهی به شهروندان گرامی می‌باشد و سرویس‌دهی قطارها کماکان در شرایط قبل از کرونا و حتی بهینه‌تر از آن قرار دارد که نشانگر عزم جدی شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و سلامت آحاد جامعه است. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات عدیده در بخش سرمایه‌های انسانی و ابتلای تعداد زیادی از پرسنل بویژه راهبران قطار به ویروس کرونا، این شرکت با محدودیت‌های جدی در این بخش مواجه بود اما با مدیریت و برنامه‌ریزی بهینه جداول زمانبندی، به گونه‌ای عمل شد که کوچک‌ترین خللی در سطح سرویس ساعات پیک ایجاد نگردد و شرکت بهره‌برداری با به‌کارگیری تمام امکانات خود و با وجود محدودیت‌های موجود، حداکثر خدمات ممکن را تا عبور کامل از این شرایط به مسافران و شهرندان عزیز ارائه نماید.
احسان حامد مقدم
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل

نظــــــر مـــردم

خرابی آسفالت جاده قدیم تهران - قم/ خانم فرجی: آسفالت جاده قدیم تهران – قم بسیار خراب شده است لطفاً مسئولان وزارت راه به این موضوع رسیدگی فرمایند.

درج نظرات موافق و مخالف دولت در روزنامه/ آقای صادقی: لطفاً روزنامه ایران از نظرات طیف‌های مختلف (موافق و مخالف دولت) در روزنامه استفاده کند و از یکجانبه بودن و یکطرفه برخورد کردن جلوگیری فرمایید.

وضعیت نامناسب آسفالت جعفریه به قم/ خانم گانی: وضعیت آسفالت جعفریه به قم بسیار بد و نامناسب است؛ لطفاً مسئولان محترم نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.