سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



جوابیه

«خرابی آسفالت جاده قدیم تهران – قم»، ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم، به استحضار می‌رساند علاوه بر عملیات نگهداری جاری شامل ایمن‌سازی با نصب علائم و تجهیزات ایمنی، لکه‌گیری راه، چاله پرکنی و... که به‌صورت مستمر و روزانه توسط ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های تهران و قم در محور قدیم تهران - قم انجام می‌شود، در محدوده استان تهران در سال‌های 98 و 99 حدود هشت کیلومتر و در سال‌جاری نیز حدود هشت کیلومتر دیگر از مسیر لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است و برای لکه‌گیری و روکش آسفالت 15 کیلومتر از محور (از حسن‌آباد تا انتهای حوزه تهران) با انعقاد قراردادی با پیمانکار منتخب عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد. با وجود این مراتب جهت بررسی بیشتر، پیگیری موارد و ارتقای کیفیت روسازی محور در حد مقدورات و با هدف افزایش رضایتمندی عمومی به ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های مربوطه اعلام می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید برابر قوانین و مقررات نسبت به درج پاسخ این سازمان در آن روزنامه، اقدام لازم را معمول فرمایند.
منصور فخاران / مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی

نظــــــر مـــردم

خاموش بودن چراغ‌های آزادراه تهران -قم/ خانم کاسب: در مسیر آزادراه تهران به قم چراغ‌های روشنایی خاموش است که باعث می‌‌شود بخشی از راه تاریک باشد و دید رانندگان کم شود. لطفاً مسئولان مربوطه به این موضوع رسیدگی کنند.