گفتگو با مردم و دستور حل مشکلات به‌جا مانده

سید ابراهیم رئیسی عصر دیروز در جریان سفر به غرب استان تهران، از محله محمدآباد شهر قدس، کمپ بازپروری اخوان شهر ملارد، مجتمع صنایع بزرگ لبنی کاسپین و پروژه نیمه‌تمام بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این بخش‌ها قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، رئیسی در این سفر کوتاه ابتدا با حضور در یکی از محله‌های محمدآباد شهر قدس با گزارش استاندار و مسئولان شهری و نیز گفتگو با مردم در جریان مشکلات ساکنان این مناطق قرار گرفت. در این بازدید همچنین شماری از مردم محمدآباد از نزدیک مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف به‌ویژه ممنوعیت ساخت و ساز به خاطر قرار گرفتن در محدوده حریم رودخانه مطرح کردند و خواستار بازنگری در مسافت تعیین شده برای حریم رودخانه شدند. رئیس‌جمهور در این بازدید، استاندار و مسئولان شهری را موظف کرد گزارش مشکلات ساکنان این مناطق و راهکار‌های حل و فصل آن را در جلسه شورای اداری ارائه دهند.
بازدید از کمپ بازپروری در شهرستان ملارد
رئیس‌جمهور در بازدید از کمپ بازپروری اخوان شهرستان ملارد مددجویان را به قوی کردن اراده و تصمیم جدی برای ترک اعتیاد فراخواند و گفت: در شب‌های قدر قاطعانه تصمیم بگیرید تا دیگر سراغ نکبتی به نام اعتیاد و مواد مخدر نروید و به جای این عادت زشت، عادت کسب روزی حلال و به جا آوردن نماز اول وقت را جایگزین کنید.


دستور راه‌اندازی صنایع لبنی کاسپین تا یک ماه آینده
رئیس‌جمهور همچنین در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شود و حداکثر تا یک ماه آینده به افتتاح برسد.
رئیس جمهور پس از اطلاع از ظرفیت‌های مجموعه پیشرفته و مجهز صنایع لبنی کاسپین که با سرمایه‌گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده و از ظرفیت اشتغال مستقیم برای ۸۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم برای ۳ هزار نفر برخوردار است، تأکید کرد: راکد بودن چنین مجموعه بزرگی ناراحت‌کننده است و ضرورت دارد بلافاصله مشکل سرمایه در گردش آن با هماهنگی بانک برطرف شود و حداکثر تا یک ماه آینده به افتتاح برسد و ضمن ایجاد اشتغال محصولات این مجموعه وارد بازار شود.