ساخت ۴ ميليون واحد مسكوني در دو مرحله و طي ۴ سال انجام مي‌شود

بدين وسيله پيرو انتشار مطلبي در روزنامه اعتماد با عنوان «عقب‌نشيني دولت از كليدي‌ترين وعده خود» به تاريخ 28/3/1401، طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات توضيحات زير براي انتشار ارسال مي‌شود. خواهشمند است طبق قانون ذكر شده دستور فرماييد مطالب ارايه شده به منظور تنوير افكار عمومي منتشر شود.
روزنامه اعتماد محتوايي را با عنوان «عقب‌نشيني دولت از كليدي‌ترين وعده خود» منتشر كرده است كه اساسا اين عنوان كذب و خلاف واقع بوده و با وجود توضيحات و انتشار خبر صحيح در پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي در روز ۲۷ خرداد ۱4۰۱ و در گروه‌هاي خبري، انتشار اين محتواي كذب جاي تأمل دارد.
به اطلاع خوانندگان محترم اين روزنامه مي‌رساند رستم‌قاسمي وزير راه و شهرسازي بر اساس وعده داده شده دولت كه بارها بر اجراي آن تاكيد شده است، اعلام كرد: ساخت ۴ ميليون واحد در دو مرحله و طي ۴ سال انجام مي‌شود كه به زودي آغاز ساخت ۲ ميليون واحد مرحله اول تكميل مي‌شود.
بخشي از برنامه سفر استاني اصفهان آغاز عمليات اجرايي بيش از ۳۸۰۰ واحد مسكوني طرح نهضت ملي مسكن بود و تاكنون حدود ۵ ميليون و 4۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملي مسكن ثبت‌نام كرده‌اند كه تا پايان خرداد ماه پالايش شرايط متقاضيان انجام مي‌شود.


                                                                                                                            امين كياني
                                              سرپرست مركز ارتباطات و اطلاع‌رساني