طرح تخفیف مجازات اعدام محکومین مواد مخدر نهایی شد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از نهایی شدن طرح تخفیف مجازات به اعدام محکومین به مواد مخدر در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: هفته آینده این موضوع به جلسه صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.
‌به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام حسن‌نوروزی در مورد جلسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:‌ در بازدیدی که اعضای کمیسیون قضایی از سازمان ثبت داشته‌اند، جلسه کمیسیون نیز در محل این سازمان برگزار شد و موضوعات بودجه ای مربوط به طرح کاداستر مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود:‌ تاثیر ثبت و سامانه الکترونیکی بر نظام جامع املاکی کشور، ساماندهی بنگاه و آژانس‌های معاملاتی و فروش خودرو، ارجاع مردم به سازمان ثبت به جای سازمان‌های مشابه دیگر و ارتباط الکترونیکی پرونده‌ها بین سازمان ثبت در قوه قضاییه، از دیگر موضوعات مطرح در جلسه امروز کمیسیون بود.سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس همچنین بیان کرد: در این جلسه، طرح الحاق یک ماده به ماده ۴۵ قانون مبارزه با مواد مخدر نیز رای‌گیری و نهایی شد تا هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه شود.
وی یادآور شد:‌ در جلسه گذشته کمیسیون نیز، دو شرط وزنی و سابقه موثر در محکومیت مواد مخدر به ماده واحده این قانون اضافه شده بود .